اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله سید‌محمد‌ حسینی زابلی:

دستیابی به انرژی هسته‌ای و نانو تکنولوژی از برکت حضور رهبری است

خبرگزاری فارس: آیت‌الله سیدمحمد‌ حسینی زابلی استاد اخلاق حوزه علمیه گفت: به برکت حضور و شجاعت مقام معظم‌ رهبری به انرژی هسته‌ای و نانو تکنولوژی دست یافتیم.

دستیابی به انرژی هسته‌ای و نانو تکنولوژی از برکت حضور رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مراسم گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته عقیدتی و سیاسی صبح امروز با حضور فرمانده سپاه صاحب‌الامر استان قزوین و جمعی از پاسداران این سپاه در حسینیه شهید مطهری سپاه صاحب‌الامر شهر قزوین برگزار شد.

آیت‌الله سیدمحمد‌ حسینی زابلی استاد اخلاق حوزه علمیه در این مراسم اظهار کرد: ضد انقلاب توانایی مقابله با مقام معظم رهبری را ندارد.

آیت‌الله زابلی، شاعر، عارف، شجاع، مدیر، سخنور و مفسر بودن را از ویژگی‌های مقام معظم رهبری دانست و خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری بر نرم‌افزارهای نظامی و اطلاعات سیاسی تسلط دارد و از حوصله و سعه صدر بالایی برخوردار هستند.

استاد اخلاق حوزه علمیه اضافه کرد: ولایت مطلقه فقیه روشنایی منظر و زیبایی خاصی دارند، البته این لازمه مرجعیت نیست اما از امتیازات ایشان محسوب می‌شود.

آیت‌الله زابلی با اشاره به اینکه با حضور مقام معظم رهبری، به فناوری‌های جدید دست یافتیم، تصریح کرد: به برکت حضور و شجاعت مقام معظم‌ رهبری ما به انرژی هسته‌ای و نانو تکنولوژی دست یافتیم.

وی به سیره معصومان علیهم‌السلام اشاره کرد و افزود: علم پیامبر و معصومان علیهم‌السلام اکتسابی نیست که نقص داشته باشد، ذاتی نیست که شرک باشد، شاعی هم نیست که معادل داشته باشد بلکه علم آن‌ها، علم الله است.

کارشناس مهدویت با اشاره به مقام والای امیرالمومنین‌ علی علیه‌السلام بیان کرد: پیامبر در خصوص حضرت علی علیه‌السلام این جمله‌ را می‌فرمایند"انا مدینة العلم و علی بابها"، که این سخن پیامبر را هم اهل تسنن پذیرفته‌اند و در کتاب‌هایشان نیز آورده‌اند و هم شیعه‌ها قبول دارند.

آیت‌الله زابلی پیغمبر و اهل‌بیت ایشان را جزیی از بشریت دانست و عنوان کرد: پیغمبر و اهل بیتش جزیی از انسان‌ها و بشریت هستند، با این تفاوت که ایشان انسانی فوق‌العاده محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول