اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه راین:

پایداری ملت رمز پیروزی در برنامه‌ هسته‌ای است

خبرگزاری فارس: امام جمعه راین گفت: دستیابی به موفقیت‌ها در زمینه هسته‌ای نتیجه پایداری و استقامت ملت ایران در برابر زیاده‌خواهی‌های قدرت‌های بزرگ است.

پایداری ملت رمز پیروزی در برنامه‌ هسته‌ای است

به گزارش خبرگزاری فارس از راین، حجت‌الاسلام حمید اسماعیل‌پور ظهر امروز در جلسه شورای اداری این بخش با اشاره به سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار داشت: در راستای تحقق این شعار  بزرگ تمام مسئولان و مردم باید این شعار را سرلوحه کارهایشان قرار دهند.

وی سپس به موفقیت‌های کسب شده در زمینه مذاکرات هسته‌ای با گروه 1+5 اشاره و تصریح کرد: دستیابی به این موفقیت‌ها تنهادر سایه استقامت ملت و دولت ایران در برابر زیاده‌خواهی‌های قدرت‌های بزرگ حاصل شد و نشان داد که هر گاه بر مواضع بر حق خود پافشاری کنیم دشمن مجبور به عقب‌نشینی می‌شود.

اسماعیل‌پور از تلاش‌های مسئولان در سال گذشته برای خدمت‌رسانی به مردم و نظام تقدیر و تشکر کرد.

سیدابراهیم پاریزی بخشدار راین نیز با اشاره به شعار سال گفت: رویکرد نامگذاری سال‌ها در چند سال اخیر نشان می‌دهد که مقام معظم رهبری عنایت ویژه‌ای به مسئله اقتصاد دارند و بیانگر این است که در زمینه‌های سیاسی و دیپلماتیک موفق بوده‌ایم.

وی در ادامه سرمایه‌گذاری در بخش نیروی انسانی را مهم‌ترین عامل در تحقق شعار سال عنوان کرد و افزود: تا زمانی که نیروی متخصص و متعهد نداشته باشیم چرخه تولید شکل نمی‌گیرد.

پاریزی بیان داشت: در سال گذشته مهم‌ترین برنامه‌های در دستور کار انتخابات و سرشماری بود که با موفقیت انجام شد.

در ادامه عطایی رئیس جهاد کشاورزی راین گزارشی از نحوه وقوع حادثه سد راین ارائه کرد و اظهار داشت: کار ترمیم دریچه تحتانی سد با استفاده از لوله در حال انجام است.

سیدوحید طاهری نماینده میراث فرهنگی گزارشی از برنامه‌های نوروزی ستاد تسهیلات نوروزی ارائه کرد.

وی برگزاری نمایشگاه راین شناسی، صنایع دستی، خیمه مهدویت، نمایشگاه کتاب و راهنمای گردشگران نوروزی را از مهم‌ترین برنامه‌های ستاد تسهیلات برشمرد و اظهار داشت: در نوروز امسال 14 هزار نفر از ارگ تاریخی راین و 19 هزار نفر از آبشار راین دیدن کردند.

طاهری افزود: میزان بازدید از ارگ در مقایسه با سال گذشته کاهش اما میزان بازدید از آبشار راین افزایش داشته است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول