اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای نشانه اقتدار ملی است

خبرگزاری فارس: استاندار قم گفت: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای علاوه بر آگاهی بخشی به مردم اقتدار ملی در دستیابی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای را نشان می‌دهد.

نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای نشانه اقتدار ملی است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای کشور در دانشگاه قم در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه امروز خوشبختانه ما شاهد هنرنمایی و درخشش جوانان ایرانی در عرصه‌های مختلف علمی هستیم، اظهار داشت: دانشمندان ایرانی با تکیه بر توانایی فنی و قدرت معنوی خود توانستند دست به کارهایی بزنند که باور آن برای خیلی‌ها مشکل است.
وی با بیان اینکه پیشرفت در انرژی هسته‌ای یکی از عرصه‌هایی است که دانشمندان ایرانی قدرتشان را به رخ جهانیان کشیده‌اند، بیان داشت: دستیابی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای حق مسلم ملت ایران است و دانشمندان جوان کشور با پیشرفت‌هایی که در این عرصه داشتند نشان دادن به خوبی از حق ملت ایران دفاع خواهند کرد.
استاندار قم با بیان اینکه دشمن توطئه‌های بسیار زیادی علیه جمهوری اسلامی ایران انجام می‌دهد، بیان داشت: امروز دشمن تمام توان خود را به‌کار گرفته است تا مانع پیشرفت علمی کشور شود و این امر وظیفه دانشجویان و اقشار تحصیل‌کرده کشور را سنگین‌تر می‌کند تا با پیشرفت علمی و آگاهی بخشی به جامعه مانع از محقق شدن توطئه‌های دشمنان شوند.
وی گفت: ایرانیان ملتی پویا و زنده هستند و در طول تاریخ نشان داده‌اند که به هیچ وجه از حقوق خود نخواهند گذشت و به هیچ کس اجازه نخواهند داد تا مانع از رسیدن آنها به قله‌های علمی و پیشرفت شوند.
حجت‌الاسلام والمسلمین موسی‌پور با اشاره به برپایی نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای کشور در دانشگاه قم، تصریح کرد: بر گزاری این نمایشگاه با بخش‌هایی که دارد اقتدار ملی ایران در دستیابی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای را نشان می‌دهد.
وی با بیان اینکه مشاهده دستاوردها و پیشرفت‌هایی که دانشمندان ایرانی در بحث انرژی هسته‌ای داشتند، غرور ملی را افزایش خواهد داد، اظهار داشت: برگزاری این نمایشگاه‌ها برای آگاهی بخشی به مردم بسیار مفید است و موجب می‌شود ایرانیان از نزدیک با فن‌آوری صلح‌آمیز هسته‌ای و فوایدی که این انرژی در بخش‌های مختلف از قبیل فیزیک، کشاورزی، محیط زیست و ... دارد، آشنا شوند.
خاطرنشان می‌شود نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای کشور از ساعت 9 تا 16 در دانشگاه قم پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول