اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تامین اجتماعی میاندرود:

تامین اجتماعی با استمهال بدهی‌ها به تولید ملی توجه کند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تامین اجتماعی میاندرود گفت: تامین اجتماعی می‌تواند از طریق استمهال بدهی‌ها و تعامل با کارفرمایان قدم‌های موثری را در حمایت از تولید ملی بردارد.

تامین اجتماعی با استمهال بدهی‌ها به تولید ملی توجه کند

محمدحسین ستونه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان میاندرود با اشاره به هدف‌گذاری‌های سال‌های اخیر کشور برای توسعه اقتصادی و صنعتی داخلی، تحقق کامل منویات مقام معظم رهبری را از ضروریات اقتصاد ملی و موجب به‌دست آمدن موفقیتی دیگر در برابر دشمنان دانست.

وی تصریح کرد: در پنج سال گذشته هدفگذاری و نامگذاری‌های نوروزی مقام معظم رهبری با رویکرد اقتصادی و صنعتی بوده است که این مسئله ضرورت استفاده مردم از کالاهای ایرانی را نشان می‌دهد.

رئیس اداره تامین اجتماعی میاندرود ظرفیت‌های کشور را فراتر از حال حاضر دانست و تصریح کرد:  در کشورهای زیارتی که گردشگران زیادی برای زیارت مراجعه می‌کنند کالاهای چینی فراوان یافت می‌شود در صورتی که جای کالاهای ایرانی در این کشورها بسیار خالی است.

وی سازمان تامین اجتماعی را از یکی از ابزارهای توسعه متوازن دانست که می‌تواند از طریق بخشودگی برخی جرایم، استمهال بدهی‌ها و تعامل حداکثری با کارفرمایان قدم‌های موثری را در حمایت از تولید ملی بردارد.

ستونه سازمان تامین اجتماعی را در کنار بخش صنعت دانست و رونق هر یک از این دو بخش را موجب شکوفایی دیگری و در نتیجه رونق تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی دانست.

رئیس اداره تامین اجتماعی شهرستان میاندرود شعارهای نوروزی مقام معظم رهبری را فقط یک شعار ندانست و تاکید کرد: اینها برنامه‌های عملیاتی هستند که برای کشور و مردم راهگشا هستند.

ستونه وظیفه مسئولان در قبال هدف‌گذاری امسال را تبدیل این شعارهای محوری به جزوات کاربردی و عملیاتی در سطح ملی دانست و تقویت فضای کار و تولید را موجب عقب‌نشینی دشمنان از مواضع خصمانه و تحریم‌های یکسویه خود دانست.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول