اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شرکت شهرک‌های صنعتی فارس صورت گرفت

تشکیل کمیته ویژه سال تولید ملی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از تشکیل کمیته ویژه سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی در این شرکت خبر داد.

تشکیل کمیته ویژه سال تولید ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علی همت بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: این کمیته در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام نوروزی امسال تشکیل شده است تا با برنامه‌ریزی، اجرا و پیگیری مسائل مربوط به حوزه‌های حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی گام‌های مؤثری در شهرک‌های صنعتی این استان برداشته شود.

وی با بیان اینکه بخش تولید و صنعت به علت قابلیت‌های موجود در آن از ظرفیت بسیار بالایی برای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی برخوردار است، گفت: با توجه به رسالت شرکت شهرک‌های صنعتی در ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز برای استقرار و فعالیت بخش تولید و صنعت، وظایف و ماموریت‌های این شرکت نیز در این مورد بسیار مهم و تأثیرگذار است.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزود: علاوه بر تامین زیرساخت‌ها شرکت شهرک‌های صنعتی برای حمایت از سرمایه‌گذاران و همچنین واحدهای تولیدی صنعتی نیز برنامه‌های مختلفی را در چارچوب وظایف محوله انجام می‌دهد.

همت تصریح کرد: از تمام ظرفیت‌های قانونی برای حمایت از کار، اشتغال، سرمایه‌گذاری و ارتقای تولیدات با کیفیت در واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان استفاده می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در دو سال گذشته و با بهره‌برداری از 20 شهرک و ناحیه صنعتی جدید در این استان علاوه بر اینکه شرکت شهرک‌های صنعتی به رکورد بی‌نظیری در این زمینه در کشور دست یافت، موفق شد در تمام شهرستان‌های این استان به ویژه در مناطق محروم زیرساخت‌های مورد نیاز برای استقرار واحدهای صنعتی را فراهم کند.

این مسئول ادامه داد: در سال جاری نیز اولویت این شرکت کیفیت بخشی به شهرک‌ها و نواحی صنعتی و توسعه و تکمیل زیرساخت‌هاست.

همت در ادامه با بیان اینکه برای حمایت از تولید ملی نیز از سال گذشته برنامه‌هایی در شرکت شهرک‌های صنعتی فارس آغاز شده است، خاطرنشان کرد: از سال گذشته تمام پیمانکاران و مجموعه‌های مرتبط با شرکت شهرک‌های صنعتی را موظف و ملزم به استفاده از کالاها و خدمات داخلی با اولویت کالاها و خدمات و تجهیزات تولیدی در استان فارس کرده‌ایم و این موضوع امسال نیز با جدیت دنبال می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس همچنین از برگزاری نخستین نمایشگاه بزرگ تولیدات واحدهای صنعتی این استان در خرداد ماه امسال خبر داد و گفت: برپایی این نمایشگاه با هدف معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود در واحدهای صنعتی این استان و آشنایی مردم و مدیران با محصولات تولیدی در فارس برگزار می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه در سال گذشته گام‌های جدی در زمینه تسهیل فرآیند سرمایه‌گذاری، حذف بروکراسی‌های زاید و تسهیل در شرایط واگذاری زمین به متقاضیان سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی این استان برداشته شد، اظهار امیدواری کرد که در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نیز گام‌های جدیدی برای حمایت از سرمایه‌گذاران و افزایش اشتغال و تولید در شهرک‌های صنعتی برداشته شود.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول