اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آستارا:

حمایت از تولید ملی مقابله با تحریم دشمنان است

خبرگزاری فارس: فرماندار آستارا گفت: حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی مقابله با تحریم دشمنان است.

حمایت از تولید ملی مقابله با تحریم دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، کیوان اسدپور بعد از ظهر امروز در جمع مدیران این شهرستان با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از طرف مقام معظم رهبری، اظهار داشت: هوشمندی و درایت رهبر فرزانه انقلاب بار دیگر به استکبار جهانی و دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب ثابت کرد که تحریم ایران اسلامی هیچ‌گاه نتیجه نمی‌دهد زیرا راهکارهای مختلفی برای مبارزه با آن وجود دارد.

وی با بیان اینکه شعار امسال مقام معظم رهبری مسئولیت مدیران و مسئولان را سنگین‌تر می‌کند افزود: مدیران اجرایی کشور باید با سرلوحه قرار دادن شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی بسترهای لازم را برای توسعه و حمایت از محصولات داخلی کشور ایجاد کنند.

فرماندار آستارا، بالا بردن تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی را یکی از عوامل مبارزه با تحریم دشمنان دانست و تصریح کرد: برطرف کردن مشکلات و موانع در حوزه تولید و صنعت داخلی کشور باید با همت مضاعف صورت بگیرد تا بتوانیم در عرصه تولید ملی موفق باشیم.

وی، استفاده از کالای ایرانی را از عوامل رشد و توسعه اقتصادی کشور عنوان کرد و بیان داشت: در صورت تحقق کامل اهداف، عظمت و عزت ایران اسلامی هر روز بیشتر می‌شود.

اسدپور با تصریح بر اینکه حمایت از تولیدات داخلی موجب خودکفایی در حوزه‌های مختلف کشور می‌شود خاطرنشان کرد: دولت عدالت محور نیز با الهام از منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری با تلاش خود زمینه مناسب را برای جذب و مشارکت بخش خصوصی در طرح‌های مختلف ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد: سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی ادامه راه پر خیر و برکت سال جهاد اقتصادی می‌کند.

فرماندار آستارا یادآور شد: امسال سال سرافرازی و عزت مردم شریف ایران اسلامی به ویژه مردم آستارا خواهد بود.

انتهای پیام/خ۲۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول