اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دانشگاه پیام نور فارس:

دانشگاه‌ها ‌‌راهکارهای تحقق تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی را تبیین کنند‌

خبرگزاری فارس: سرپرست دانشگاه پیام نور فارس گفت: دانشگاه‌ها وظیفه دارند با فعالیت‌های پژوهشی راهکارهای تحقق تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی را تبیین کنند.

دانشگاه‌ها ‌‌راهکارهای تحقق تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی را تبیین کنند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سعید مظلومیان بعد از ظهر امروز در جمع مدیران و کارکنان حوزه مدیریت دانشگاه پیام نور استان فارس با اشاره به نامگذاری سال جدید به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری، اظهار داشت: برای تحقق منویات مقام معظم رهبری، دانشگاه‌ها وظیفه سنگینی بر عهده دارند چرا که تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، یک امر مهم و ریشه‌ای است که اساتید دانشگاه‌ها باید با فعالیت‌های پژوهشی، چگونگی توسعه تولید ملی و نحوه حمایت از کار و سرمایه ایرانی را مشخص کنند.

وی اضافه کرد: لازم است که مشکلات موجود بر سر راه تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی آسیب‌شناسی شده و برای تحقق آن برنامه دقیق و علمی تهیه شود.

مظلومیان تصریح کرد: حمایت از سرمایه و کار ایرانی تنها مختص به سرمایه‌های مادی و تولیدی کالا نیست بلکه سرمایه نیروی انسانی و تولید خدمات نیز باید مورد توجه و حمایت قرار گیرد، چرا که این حمایت‌ها منجر به افزایش تولید خدمات، بهره‌وری و توسعه کشور می‌شود.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول