اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان خبر داد

تولید داخلی و سرمایه ملی رگ حیاتی کشور است

خبرگزاری فارس: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: تولید داخلی و سرمایه ملی رگ حیاتی کشور و ملت است.

تولید داخلی و سرمایه ملی رگ حیاتی کشور است

حجت‌الاسلام علی دشتکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه تشکیل اتاق فکر به منظور نهادینه کردن شعار "تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی" از جمله اقدامات اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در برنامه‌ریزی‌های سال جاری به شمار می‌رود اظهار کرد: از همه ظرفیت‌ها در راستای تحقق این شعار استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات سال 91 اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری صورت می‌گیرد خاطر نشان کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی استان فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی را به عنوان یک فرهنگ عمومی در میان مردم نهادینه و تبلیغ می‌کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه نامگذاری سال‌ها خیر و برکت خاصی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ملت دارد اضافه کرد: این نامگذاری‌ها در معادلات منطقه‌ای و جهانی نیز تاثیر زیادی دارد.

وی با بیان اینکه نامگذاری سال 91 به عنوان "تولید ملی و حمایت از سرمایه و کار ایرانی" در پیشبرد اهداف کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش بسزایی دارد ادامه داد: رسیدن به چشم‌انداز تعریف شده و برنامه‌ریزی‌های مورد نظر نیز با تحقق شعار سال ممکن می‌شود.

حجت‌الاسلام دشتکی با تاکید بر اینکه مردم و مسئولان دستگاه‌های مختلف اجرایی تحقق شعار "تولید ملی و حمایت از سرمایه و کار ایرانی" را در برنامه‌ریزی‌های خود در اولویت قرار دهند تصریح کرد: رسیدن به این شعار به معنی عقب راندن دشمن و پایبندی مردم و مسئولان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی به رشد جهشی کشور در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: دشمنان با روش‌های مختلفی در صدد کند کردن سرعت رشد کشور و تضعیف الگوساز بودن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از طریق افزایش فشارها و تحریم‌ها هستند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه بر اساس تدابیر اندیشیده شده توسط مقام معظم رهبری، مردم و مسئولان اگر در برهه‌ای از زمان به تولیدات داخلی و سرمایه خود اتکا کنند به اهداف خود می‌رسند خاطر نشان کرد: اتکا به سرمایه‌های داخلی ناکامی دشمنان را به دنبال دارد.

وی با تاکید بر اینکه مدیران و مسئولان باید در برنامه‌ریزی‌های خود تولید ملی و سرمایه داخلی را در اولویت قرار دهند اظهار کرد: باید مردم و مسئولان نگاه تکلیف‌‌مندانه به استفاده از تولیدات داخلی و حمایت از سرمایه ملی داشته باشند.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول