اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

در کهگیلویه و بویراحمد محقق می‌شود

تشکیل کارگروه حمایت از تولید ملی در آموزش و پرورش

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل کارگروه تولید ملی در راستای عملیاتی کردن فرمان رهبری در این نهاد خبر داد.

تشکیل کارگروه حمایت از تولید ملی در آموزش و پرورش

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پرویز طاهری صبح امروز در نشست شورای معاونان آموزش و پرورش این استان اظهار کرد: این کارگروه در عمل به تحقق شعار حمایت از تولید ملی که از سوی مقام معظم رهبری تعیین شده و با هدف برنامه‌ریزی و ارائه راهکارهای عملی در زمینه تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی و با اولویت فعالیت در حوزه پرورشی و فرهنگی، تشکیل می‌شود.

طاهری گفت: با توجه به تأثیر جامعه آموزش و پرورش در بعد فرهنگی بر کارکرد جامعه، این فرهنگ‌سازی با برنامه‌ریزی و تبیین موضوع از دوره پیش‌دبستانی آغاز می‌شود.

وی گفت: باید به گونه‌ای فرهنگ‌سازی انجام شود تا خرید اجناس ایرانی و همت برای تولیدات داخل کشور افزایش یابد.

مدیرکل آموزش و پرورش این استان گفت: با تحقق این مهم و حمایت از خرید اجناس ایرانی میزان تولید و زمینه اشتغال افراد در جامعه افزایش می‌یابد.

وی تصریح کرد: نامگذاری سال‌ها از سوی مقام معظم رهبری بر اساس مهندسی خاص و برنامه‌ریزی شده است که بر اساس عمل آن جامعه از خیر و برکت شعار هر سال بهره‌مند خواهد شد.

طاهری افزود: گستردگی جامعه آموزش و پرورش و تعدد مخاطبان این دستگاه عظیم مسئولیت این عرصه را برای تحقق فرمان نوروزی سنگین‌تر می‌کند.

این مسئول به تدبیر و هوشمندی بالای رهبری اشاره کرد و گفت: هرگاه به دستورات و منویات ایشان به درستی عمل شده است کمترین هزینه‌ها را در ابعاد مختلف پرداخت کرده‌ایم.

طاهری گفت: مربیان و معلمان سعی کنند در طول سال تحصیلی دانش‌آموزان را با این فرمان مانوس سازند تا این‌که بتوانیم در راه توسعه و پیشرفت، جوانان و نوجوانان خود را همراه سازیم.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول