اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی مریوان:

تولید ملی زیربنای توسعه اقتصادی کشور است

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی مریوان گفت: تولید ملی زیربنای توسعه اقتصاد و اقتدار کشورمان است.

تولید ملی زیربنای توسعه اقتصادی کشور است

سیدعزیز هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری، اظهار داشت: تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی امروزه یکی از مسائل مهم کشورمان در پرداختن به مسائل اقتصادی است.

وی افزود: پرداختن به تولیدات ملی یکی از راهبردهای مهمی است که در راستای قطع وابستگی‌های اقتصادی یا استقلال و نیز اقتدار منطقه‌ای و جهانی در راستای افزایش درآمد خانوار و در نتیجه شکوفایی اقتصادی باید مد نظر قرار گیرد.

مدیر جهاد کشاورزی مریوان در ادامه بیان کرد: بدون شک تولید ملی بدون حمایت از کار و سرمایه ایرانی محقق نخواهد شد و باید برای داشتن یک تولید ملی تلاش کرد تا همه ظرفیت‌های تولید را احصا کرد.

هاشمی تاکید کرد: باید برای افزایش توان تولیدات ملی ظرفیت‌های بخش کشاورزی، صنعت، معدن، بخش تجارت و بخش خدمات را شناسایی کرد.

وی تصریح کرد: در این راستا نیز یک دید جامع وجود دارد تا ابتدا مراکز تحقیقاتی و آکادمی را به خدمت تولید ملی بگیریم تا به سمت تولید علمی هدایت شود و راهکارهای عملی را برای این کار تعریف کنیم.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مریوان با تاکید بر پرداختن به زیرساخت‌های مهم همچون آب، خاک و راه به معنای عام در سرلوحه کارها، اضافه کرد: با حمایت درست از کار و سرمایه ایرانی است که تولید ملی محقق و اقتصاد و اقتدار کشور را فراهم می‌سازد.

* تولید سالانه 120 هزار تن محصول در مریوان

هاشمی در ادامه با حمایت از کار و سرمایه ایرانی در راستای افزایش توان تولیدات داخلی کشور در بخش‌های مختلف کشاورزی، گفت: جهاد کشاورزی مریوان نیز به عنوان بخش کوچکی در کشور با تولید سالانه بیش از 120 هزار تن محصول با استقبال از نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری تمام توان خود را در تحقق این شعار به کار خواهد برد.

وی ادامه داد: مدیریت جهاد کشاورزی مریوان در راستای تحقق شعار امسال و تلاقی مبارک امسال با مصوبه بسیار مهم و کارآمد هیئت وزیران با عنوان توسعه بخش کشاورزی تمام توان و امکانات فکری و نیروی انسانی و ابزار موجود را در راستای شکوفایی استعدادهای موجود و توانمندساز ظرفیت‌های بخش کشاورزی به‌کار خواهد گرفت.

مدیر جهاد کشاورزی مریوان گفت: بدیهی است ارتقای دانش کشاورزی، توسعه دامداری‌های صنعتی و نیمه صنعتی، توسعه باغات، سرمایه‌گذاری در صنایع تبدیلی و تکمیلی و حمایت از صادرات بخش کشاورزی از اهداف و سیاست‌های سازمان جهاد کشاورزی در راستای تحقق نامگذاری امسال است.

این مسئول متذکر شد: ایجاد زیرساخت‌ها در بخش آب و خاک، توسعه تشکل‌ها، خصوصی‌سازی و توجه به فارغ‌التحصیلان، ایجاد اشتغال پایدار، افزایش تولید در واحد و ارتقا بهره‌وری از دیگر برنامه‌های کاری جهاد کشاورزی در تحقق تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

انتهای پیام/ن۱۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول