اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زهک:

تولید ملی و حمایت از سرمایه ایرانی بهترین راه رسیدن به توسعه است

خبرگزاری فارس: فرماندار زهک گفت: تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی بهترین راه رسیدن کشور به توسعه و خودکفایی است.

تولید ملی و حمایت از سرمایه ایرانی بهترین راه رسیدن به توسعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان زهک، احمد دهمرده اظهار داشت: نامگذاری امسال به نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی حاکی از حرکت به سمت پیشرفت و توسعه است.

وی افزود: نهادینه‌سازی فرهنگ استفاده از کالاهای داخلی مستلزم تولید محصولات با کیفیت است و نظام اقتصادی کشور پویاتر خواهد شد.

دهمرده نهادینه‌سازی فرهنگ استفاده از کالاهای داخلی و ارتقای کیفیت محصولات ایرانی را در گرو تعهد و تلاش تولیدکنندگان و درک صحیح نیاز مصرف‌کنندگان دانست و گفت: کیفیت تولید باید به طور مداوم مورد توجه تولیدکنندگان قرار گرفته و به صورت مستمر افزایش یابد.

فرماندار زهک تصریح کرد: برای شکل‌گیری تولیدات داخلی باید موضوع مبارزه با قاچاق کالا را مانند گذشته به صورت جدی در دستور کار قرار دهیم.

وی با اشاره به نامگذاری سال 91 به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، فلسفه این نام‌گذاری‌ها را نه موعظه و نصیحت، بلکه امری راهبردی دانست.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول