اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهرستان گرگان:

تولید ملی در ادامه تحقق شعار جهاد اقتصادی است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهرستان گرگان گفت: نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در راستا و ادامه شعار سال جهاد اقتصادی است.

تولید ملی در ادامه تحقق شعار جهاد اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهرستان گرگان، احمد شاکری در نخستین جلسه این شورا در سال جدید اظهار داشت: رشد تولیدات ایرانی و بی‎نیازی از کالاها و سرمایه‎های خارجی در گرو در اختیار قرار گرفتن امکانات و تسهیلات است و دولت باید در این زمینه با پرهیز از شعارزدگی از کارآفرینان و کارگران حمایت کند.

وی تصریح کرد: نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب مبنی بر تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی باعث شده تا تمامی توجهات به مهمترین وظیفه دولت که همان رشد تولید ملی است، جلب شود.

شاکری با اشاره به اینکه نجات و حیات یک ملت در گرو تامین دسترنج و مایحتاج خویش است یادآور شد: برای حفظ عزت و استقلال ملی باید از روش‎ها و راهکارهای سازنده و کارآمدی استفاده کرد که باعث تقویت و رشد اشتغال و تولید شود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان گرگان با تاکید بر رفع تمامی موانع موجود بر سر راه تولید داخلی و سرمایه‎گذاری ایرانی، یادآور شد: در این موضوع باید مجلس توجه لازم را برای سهولت قوانین سرمایه‎گذاری در کشور داشته باشد.

شاکری در پایان با اشاره به اینکه این برنامه کوتاه‎مدت نیست و متعلق به تمامی زمان‌هاست خاطر نشان کرد: باید با پرورش و ایجاد روحیه کار و تولید و با افتخار به ایرانی بودن خود این چشم‎انداز مهم و حیاتی را از دوران کودکی در فرزندان این مرز و بوم تقویت کنیم تا در آینده، نسلی پر تلاش و تولیدکننده و مؤثر در امر تولید ملی داشته باشیم.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول