اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای فرهنگ عمومی دماوند:

نامگذاری سال تولید ملی مستحکم‌کننده پیوند ولایت و مردم است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند، نام‏گذاری امسال را نمونه بارزی از پیوند ناگسستنی امام و امت در جامعه اسلامی خواند.

نامگذاری سال تولید ملی مستحکم‌کننده پیوند ولایت و مردم است

حجت‏الاسلام محمد علاءالدینی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: امسال در چهارمین سال از دهه پیشرفت و عدالت، نامگذاری رهبر فرزانه انقلاب نیز این دو هدف بزرگ را دنبال می‏کند.

وی ادامه داد: ضرورت برنامه‏ریزی در امور مختلف از جمله در امر تولید و صنعت از جمله آموزه‏های فرهنگ کهن ایرانی برگرفته از دین مبین اسلام است که کشورهای دیگر آن را مورد استفاده قرار داده و توسعه یافتند.

علاءالدینی نیل به این هدف مستتر در فرمان ابتدای سال 91 رهبری را نیازمند فرهنگ‏سازی خواند و افزود: برای نیل جامعه به تولید ملی و همچنین حمایت از کار و سرمایه داخلی نیازمند ایجاد فرهنگی غنی و ملی هستیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند ادامه داد: بدین ترتیب باید فرهنگ ناب ایرانی و اسلامی در راستای کار، تولید ملی و سرمایه ایرانی تقویت شود.

وی با اشاره به تجربه‏های جهانی چنین اقداماتی خاطر نشان کرد: در حال حاضر کشوری مانند هندوستان از سالیان گذشته حرکت حمایتی از تولید، کار و سرمایه داخلی را با هدایت رهبران خود در پیش گرفته است.

علاءالدینی ادامه داد: امروز کشور هندوستان به عنوان یکی از قطب‏های تولیدکننده در جهان دیگر ملل اروپایی و آمریکایی را پشت سر گذاشته است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند، رهبر فرزانه انقلاب را از نخستین عاملان به بیاناتشان خواند و افزود: اگر مقام عظمای ولایت سخنی را در زمینه نامگذاری سالی مطرح می‏کنند؛ بی‏شک خود نخستین عامل آن بیانات هستند.

وی تصریح کرد: ایشان از همان اوان انقلاب همواره استفاده از تولیدات داخلی را به صورت عملی انجام و در مواردی مورد تاکید قرار می‏دادند.

این مسئول نام‏گذاری امسال را نمونه بارزی از پیوند ناگسستنی امام و امت در جامعه اسلامی خواند و افزود: یکی از موارد مستتر در این نام‏گذاری سال 90 پیوند عمیق بین مردم و ولایت فقیه است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند اذعان داشت: اگر مردم با توجه به منویات مقام عظمای ولایت در پای صندوق‏های رأی 12 اسفند 90 و سایر عرصه‏های انقلاب اسلامی حاضر می‏شوند، رهبر نیز مطالبات آنها را مقدم بر همه امور دانسته و مورد پیگیری خود قرار می‏دهند.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول