اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد گلستان:

رتبه تولید ملی با اعتمادآفرینی محصولات داخلی افزایش می‎یابد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: آنچه در حوزه تولید ملی مهم است اعتمادآفرینی است که رتبه و جایگاه تولید ملی با اعتمادآفرینی محصولات داخلی افزایش پیدا می‌کند.

رتبه تولید ملی با اعتمادآفرینی محصولات داخلی افزایش می‎یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان غلامرضا منتظری ظهر امروز در جمع مدیران فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان اظهار داشت: باید این اصل را بپذیریم که تحول ایران اسلامی در حوزه‎های مختلف مبتنی بر کار، همت و تلاش جدی است.

وی با تصریح اینکه مقام معظم رهبری با نگاه حکیمانه و هوشمندانه خود افق پیش‎رو را برای همگان ترسیم کرده خاطر نشان کرد: ما باید بتوانیم در همه عرصه‎ها به‎ویژه در حوزه‎های اقتصادی و تولیدی به قله‎های رفیع برسیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان تصریح کرد: لازمه تحقق شعار امسال این است که در وهله نخست دولتمردان و کارگزاران بتوانند زمینه تولید را تسهیل کنند تا سرمایه‎گذار و علاقمندان به حوزه تولید با موانع پیش‎رو مواجه نشده و یا موانع را به حداقل برسانند.

منتظری حمایت‎های مادی و معنوی از تولیدکنندگان را از دیگر عوامل تاثیرگذار در تحقق شعار سال دانست و یادآور شد: برای اینکه انگیزه مجموعه تولیدکنندگان را ارتقا ببخشیم باید تسهیلات بانکی و حمایت‎های مالی در حد انتظار و متناسب با برنامه‎های مصوب تولیدکنندگان در نظر گرفته شود.

وی نقش مردم را نیز در حمایت از تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی مهم خواند و متذکر شد: همه ما باید در زندگی‎مان به بحث تولید ملی و محصولاتی که توسط تلاشگران، تولیدکنندگان و پدیدآورندگان داخلی شکل می‎گیرد با نگاه اولویت برخورد کنیم و توجه به این مقوله نباید در حاشیه قرار بگیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان تاکید کرد: برای اینکه این اتفاق بیفتد تولیدکنندگان باید کیفیت و کمیت محصولات خود را افزایش دهند به عنوان مثال اگر یک خودروی ملی تولید ‎شود و مصرف‌کننده آن را پس از مدت کوتاهی استفاده کند سپس نواقص و کاستی‎هایی را در این خودرو ببیند اگر به زبان اظهار نکند در ذهن و اندیشه او جایگاه، منزلت و رتبه تولید ملی کاهش پیدا کرده و به طور طبیعی خواسته یا ناخواسته قلمرو نگاه فرد به محصولات برون مرزی معطوف خواهد شد.

منتظری در پایان اذعان داشت: هر دستگاه و هر حوزه‎ای متناسب با قلمرو ماموریت ذاتی‎اش باید تفکر کند حال چه در تولید ملی، تولید اقتصادی، تولید کشاورزی، تولید عمرانی و در یک کلام همه مردم در هر رده و جایگاهی که هستند باید فعل خواستن را صرف کنند و به این شعار محوری اهتمام ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول