اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان:

تولید ملی نقطه عطفی در تاریخ اقتصاد کشور می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان از تولید ملی به عنوان نقطه عطفی در تاریخ اقتصاد ایران نام برد و گفت: تحقق این مهم اقتصاد کشور را متحول خواهد کرد.

تولید ملی نقطه عطفی در تاریخ اقتصاد کشور می‌شود

رامین اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اقدامی هوشمندانه و نقطه عطفی در تحولات اقتصادی کشور خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان افزود: رهبر معظم انقلاب در ابتدای هر سال با نامگذاری جهت‌گیری‌های آن سال را بر اساس سیاست‌های اصلی نظام و نیازهای واقعی کشور تعیین و تبیین می‌کنند.

به گفته وی، مزین نمودن امسال با نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در ادامه تدابیر معظم‌له در سال گذشته برای جهاد اقتصادی بوده است و امیدواریم با تلاش و کوشش همه مردم و مسئولان، درسال‌جاری شاهد تحول مهم اقتصادی در کشور باشیم.

اسدی با تاکید بر تلاش همه جانبه به منظور عملیاتی کردن شعار امسال، خاطرنشان کرد: با این موضوع مهم نباید شعاری برخورد کرد بلکه باید با بسیج همه امکانات و نیروها این برنامه اجرایی و محقق شود.

دبیر کارگروه تخصصی اشتغال کردستان به تحریم‌های غرب علیه ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: تحریم‌هایی که آمریکا از دهه اول پیروزی انقلاب اسلامی به ملت ایران تحمیل کرده همواره با تدابیر رهبری نظام به فرصت تبدیل شده‌اند.

به گفته وی، تولید ملی از جمله مهم‌ترین تاکیدات رهبر معظم انقلاب است که باید تمام مردم و مسئولان در رده‌های مختلف اجرایی به آن توجه جدی داشته و در سال‌جاری اهتمام بیشتری در این خصوص داشته باشند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان بیان داشت: ورود کالای خارجی به  کشور ضربه به اقتصاد و زمینه‌ساز افزایش بیکاری است و علاوه بر آن موجب رکود اقتصاد و واحدهــای تولیدی می‌شود که باید در این زمینه نیز فرهنگ‌سازی عمیقی صورت گیرد.

اسدی ضمن تاکید بر افزایش کیفیت و کمیت تولید کالاهای داخلی افزود: وقتی از مردم می‌خواهیم که کالای ایرانی بخرند در مقابل باید کیفیت این نوع کالاها نیز در حد قابل قبول افزایش یافته و به مقدار مورد نیاز در بازار وجود داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: تولید کالاهای بی‌کیفیت و یا کمبود اجناس مورد نیاز مردم، زمینه ورود کالاهای خارجی و کاهش اشتغالزایی را فراهم می‌کند.

اسدی تصریح کرد: با تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی و با ارتقای سطح تولیدات داخلی می‌توان جامعه الگو را با احترام گذاشتن به تولیدات و نیروهای داخلی ایجاد و با ارائه تولیدات داخلی به سایر کشورها ارتقای مضاعف‌تری در تولیدات کشور به وجود آورد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با بیان اینکه حمایت از تولید ملی موجب رونق اقتصادی و اشتغالزایی در حوزه تولید در کشور می‌شود، افزود: روند توسعه و پیشرفت کشور در سایه حمایت از تولید داخلی می‌تواند شتاب زیادی داشته باشد.

انتهای پیام/غ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول