اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمانینده ولی فقیه در مازندران:

رسانه‌‌ها مؤلفه‌‌های تولید ملی را ترویج کنند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: راه‌اندازی اتاق‌های فکر و معرفی تولیدکنندگان و کارآفرینان نمونه از اولویت‌های رسانه در تحقق نامگذاری سال تولید ملی باشد.

رسانه‌‌ها مؤلفه‌‌های تولید ملی را ترویج کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی ظهر امروز در دیدار با مدیران صدا و سیمای مرکز مازندران با اشاره به فراگیر بودن برنامه‌های این رسانه، خلاقیت، ابتکار و نوآوری برنامه‌سازان را موجب تاثیرگذاری در اقشار مردم دانست.

وی گفت: ارزش‌های فرهنگی جامعه باید به گونه‌ای جذاب و قابل فهم برای همه تبیین شود.

طبرسی با اشاره به نقش مهم رسانه ملی و استانی در راهبردی کردن پیام نوروزی مقام معظم رهبری تصریح کرد: برگزاری نشست‌ها و اتاق‌های فکر با حضور کارشناسان و استادان حوزه و دانشگاه و معرفی تولیدکنندگان و کارآفرینان نمونه از اولویت‌های ضروری رسانه در تحقق نامگذاری سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران همچنین از مسئولان استان خواست شرایط و امکانات لازم را برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف فراهم کنند.

* برنامه‌سازی 5600 ساعته

مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران نیز 24 ساعته شدن پخش برنامه‌های صدا و سیمای شبکه تبرستان، بهره‌برداری از فرستنده‌های دیجیتال، کسب سیمرغ بلورین بهترین مستند جشنواره بین‌المللی فیلم فجر و کسب عنوان رسانه استانی برتر در حوزه بهداشت و سلامت کشور را از مهم‌ترین موفقیت‌های شبکه تبرستان در سال 90 اعلام کرد.

بهرام حمیدی تصریح کرد: در سال گذشته، 5 هزار و 665 ساعت در بخش‌های صدا، سیما و خبر برنامه‌سازی شد که 10 درصد بیشتر از تعهدات پیش‌بینی شده بود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران شناساندن ظرفیت‌های بالقوه استان در بخش‌های کشاورزی، صنعت و گردشگری، حضور کارشناسان و نخبگان استان در برنامه‌های گفت‌وگو محور، تعامل رسانه استانی با مدیران دستگاه‌های اجرایی برای توسعه استان و تولید گزارش‌های ویژه و برنامه‌های مستند را از اولویت‌های امسال شبکه تبرستان در تبیین و راهبردی کردن پیام نوروزی مقام معظم رهبری اعلام کرد.

انتهای پیام/ن20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول