اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آمل:

تولید ملی در راستای کاهش فقر عملی شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه آمل گفت: تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید در راستای ایجاد اشتغال و کاهش فقر در عملکرد مسئولان مشاهده شود.

تولید ملی در راستای کاهش فقر عملی شود

حجت‌الاسلام محمدعلی رحمانی آملی عصر امروز با اشاره به شعار مقام معظم رهبری در ابتدای سال 1391 در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل اظهار داشت: ایران اسلامی با رهنمودهای رهبری فرزانه، با بصیرت، آگاه، مدبر و فقیه جامع‌الشرایط توانسته به اوج افتخارات علمی، فرهنگی، هنری، اقتصادی، علوم نانو، ورزشی و دینی دست یابد.

وی با اشاره به شعار امسال رهبر انقلاب در نخستین لحظات نوروز تصریح کرد: تولید ملی، حمایت از کارو سرمایه ایرانی شعاری پرمحتوا و پرمضمون است که بار دیگر تکلیف مسئولان نظام اسلامی را سنگین‌تر از گذشته می‌کند.

خطیب نماز جمعه آمل بیان داشت: رهبر انقلاب با درایت و تدبیر، تحقیق و بصیرت نیاز جامعه اسلامی ایران را در تولید ملی و حمایت از کار مشاهده کردند و بر اجرایی کردن و تحقق این امر اصرار ورزیدند.

وی با تاکید اینکه برخلاف نظر بسیاری از بدخواهان نظام، شعار سال جاری به هیچ وجه حمایت از سرمایه‌دار نیست، ابراز داشت: این شعار حمایت از سرمایه ملی را بیان می‌کند و در عمق خود حمایت همه‌جانبه از اقشار ضعیف، بیچارگان و مستضعفان جامعه را در بردارد زیرا با حمایت سرمایه ایرانی، اشتغال و کار ایجاد می‌شود.

رحمانی آملی با بیان اینکه نباید تنها این شعارها را در پیام تبریک و ابزار تبلیغاتی مشاهده کنیم، گفت: باید این شعار به عمل درآید و آن را در زندگی اجتماعی خود اجرایی کنیم تا بتوانیم گامی برای آسایش مردم برداریم.

وی این شعار را حاصل ساعت‌ها تحلیل، بررسی، تدبیر و ایده‌پردازی دانست و خاطرنشان کرد: استکبار جهانی در تحیر مانده است که حاصل ماه‌ها نقشه و طراحی آنها برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران با یک پیام رهبر انقلاب نقش برآب می‌شود.

رحمانی آملی با تشریح شعار سال گذشته عنوان کرد: رهبر انقلاب سال گذشته را به "جهاد اقتصادی" نام نهادند البته زمانی که واژه جهاد به میان می‌آید باید دشمنی که به سلاح‌های پیشرفته مجهز است را روبروی خود ببینیم و این امر باعث شد تا ایران اسلامی بتواند در مقابل انواع تحریم‌های اقتصادی و سیاسی دوام بیاورد و در زمینه نفتی فریاد دنیا را درآورد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول