اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهرستان قم:

عملکرد مسئولان در سال «تولید ملی» کاملا قابل ارزیابی است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهرستان قم گفت: عملکرد مسئولان در سال «تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی» کاملا قابل ارزیابی است.

عملکرد مسئولان در سال «تولید ملی» کاملا قابل ارزیابی است

علی قاسمی ورجانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اینکه سال ۱۳۹۱ با نام گذاری سال‌های گذشته متفاوت است، اظهار داشت: نام گذاری‌های سال‌های گذشته کلان بود و ارزیابی کمی در پایان سال دشوار بود.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب بعد از آنکه اهداف سال‌های گذشته را در فضای فرهنگی و اقتصادی تعیین کردند، وارد فاز اهداف عملیاتی شدند.

عضو شورای عالی استان‌ها اضافه کرد: امسال رهبر معظم انقلاب سه وظیفه برای دولت، دست اندرکاران تولید و مردم تعیین کرده‌اند، زیرا نحوه تعامل این سه حلقه بر روی هم تاثیر مستقیم دارد و اگر این تعامل مثبت باشد، نتیجه نهایی آن به نفع نظام و کشور خواهد بود.

قاسمی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: هر چقدر هم که مردم را تشویق به خرید کالای داخلی کنیم، ولی وقتی کیفیت تولید کالای داخلی پایین باشد، عملا رغبتی از سمت مردم به کالای تولید داخلی نخواهد بود.

نماینده قم در شورای عالی استان‌ها تصریح کرد: اگر تولید کننده‌ای هم قصد تولید کالای با کیفیت را داشته باشد ولی دولت و سیستم بانکی، خدمات پولی و مالی به این تولید کننده ندهد و یا قوانین اقتصادی فضای کسب و کار را سخت کند و یا مردم نسبت به کالای داخلی بی‌رغبت باشند، باز هم نتیجه منفی خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه فقط وجود یک دولت فعال نمی‌تواند نتیجه بخش باشد، گفت: باید تمام ارتباطات این سه حلقه با هم اصلاح شده و در راستای افزایش تولید ملی بهبود پیدا کند.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول