اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرمی:

اتکا بر تولید ملی نقطه یأس استکبار در تسلط بر ایران است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گرمی گفت: اتکا بر تولید ملی و دانش بومی ایران را متعالی و استکبار را در تسلط بر این کشور مأیوس می‌کند.

اتکا بر تولید ملی نقطه یأس استکبار در تسلط بر ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عزیز صحرایی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری گرمی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب با تیزبینی، هوشیاری و درایت خود و با نامگذاری امسال به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی این نکته را به دشمن فهماندند که ایران دژی مستحکم از توانایی ملی و دانش بومی است و هیچ اراده‌ای نمی‌تواند آن را از پای درآورد.

وی با بیان اینکه حمایت از کار و تولید ملی اقتصاد پویای جامعه ما را رقم خواهد زد، افزود: دشمن باید بداند تحریم‌ها، تهدیدها و توطئه‌‌ها هیچ یک بر اقتصاد ایران سازگار نیست و این بار نیز مجبور به عقب‌نشینی از نقشه خویش است.

رئیس شورای اداری شهرستان گرمی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی با پشتکار دلسوزانه مسئولان محقق خواهد شد، خاطرنشان کرد: از اولین روزهای کاری سال 91 همت خود را بر تحقق این شعار به کار بسته‌ایم و تا رسیدن ایران به نقطه بلند عزت و سرافرازی تلاش خود را متوقف نخواهیم کرد.

صحرایی ادامه داد: ایران دارای ظرفیت و قابلیت‌های متعدد علمی، فرهنگی تولیدی و دانش بومی است و در راه تحقق منویات مقام معظم رهبری از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این جلسه سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گرمی از بررسی و صدور رای به پرونده‌های حقوقی کارگران این شهرستان در کمترین زمان ممکن خبر داد.

رحیم یونسی گفت: این اداره با اشراف بر حقوق متقابل کارگر و کارفرما و با داشتن صلاحیت قانونی و قضایی از هرگونه تضییع حقوق کارگران جلوگیری می‌کند.

وی در پایان سخنان خود به فعال بودن هیات سازش مستقر در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گرمی اشاره کرد و اظهار داشت: با تلاش اعضای این هیات از 125 پرونده متشکله 17 مورد منجر به سازش شده است.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول