اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان:

نام‌گذاری سال تولید ملی مشکل سرمایه‌گذاری را‌ برطرف می‌کند

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: در بخش کشاورزی تاکنون به بحث سرمایه‌گذاری داخلی توجه بسیاری نشده بود که انتظار داریم با عنایت به این بخش مشکلات آن نیز برطرف شود.

نام‌گذاری سال تولید ملی مشکل سرمایه‌گذاری را‌ برطرف می‌کند

محمد نصراصفهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به نام‌گذاری سال جاری به نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه‌ ایرانی اظهار داشت: بخش کشاورزی به عنوان یکی از محورهای استقلال برای کشور است که نیاز به سرمایه‌گذاری داخلی دارد.

وی با اشاره به اینکه پیام رهبر معظم انقلاب به اندازه کافی روشن و واضح است، بیان داشت: رهبر معظم انقلاب با آشنایی کامل از دغدغه‌ها و مشکلات وابستگی به محصولات خارجی این پیام را برای سال جاری نام نهاده‌اند.

قائم‌مقام سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان تأکید کرد: در بخش کشاورزی با توجه به اینکه بیش از 95 درصد نیازهای کشاورزی در داخل کشور تأمین می‌شود، به راحتی می‌توان از ورود محصولات خارجی در این بخش جلوگیری کرد.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: چنانچه وارد کردن برخی محصولات به کشور در زمان بهره‌وری از محصولات داخلی صحیح نیست، می‌توان با کنترل‌های صحیح مشکلات این بخش را برطرف کرد.

نصراصفهانی با بیان اینکه حمایت از کار و سرمایه‌ ایرانی یکی از نکات مهمی است که رهبر معظم انقلاب به آن توجه داشته است، اضافه کرد: در بخش کشاورزی تاکنون به بحث سرمایه‌گذاری داخلی توجه بسیاری نشده بود و انتظار ما این است که با توجه بیشتر به این بخش مشکلاتی که بر سر راه آن وجود دارد را مرتفع کنند.

وی افزود: محصولات کشاورزی ایران از نظر سطح کیفی در حد رقابت با محصولات خارجی است به گونه‌ای که برخی از آنها به کشورهای خارجی صادر می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول