اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

9 دی روز افتخار هر ایرانی است

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان با اشاره به اینکه 9 دی روز افتخار هر ایرانی است، گفت: حماسه 9 دی نشان داد، مردم ملاحظه هیچ فتنه‌گری را نمی‌کنند.

9 دی روز افتخار هر ایرانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان زنجان اظهار کرد: 9 دی ماه روز تاریخی برای نظام و انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه حماسه 9 دی و حضور میلیونی مردم در این روز بصیرت ایرانیان را به جهان نشان داد، اضافه کرد: حماسه 9 دی موجب خاموش شدن آتش فتنه شد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه در 9 دی 88 بزرگترین اجتماع مردمی پس از رحلت امام خمینی (ره) در کشور به وقوع پیوست، افزود: حماسه 9 دی نشان داد، مردم ایران تابع ولایت فقیه و رهبری هستند و در دفاع از منافع اسلام، دین و کشور ملاحظه هیچ فتنه‌گری را نمی‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در 9 دی بسیج همگانی در کشور به راه افتاده و جواب دندان‌شکن به فتنه‌گران داد، اضافه کرد: 9 دی روز پر افتخاری در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است و برای همیشه در اذهان باقی می‌ماند.

رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه ملت ایران در 9 دی از امتحان بزرگی سربلند بیرون آمده است ادامه داد: اقدام مردم کشور در 9 دی بصیرت آنها را نشان داد و کورسوی امید را  در دشمنان خاموش کرد.

وی افزود: حماسه 9 دی به فتنه‌گرانی که فکر می‌کردند، آب باریکه‌ای برای فعالیت آنها و کارشکنی علیه نظام باقی مانده است، ناکام گذاشته و درس بزرگی به جهانیان داد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه در 9 دی ماه مردم از امتحان فتنه‌گران و دشمن با سربلندی بیرون آمدند، اضافه کرد: برخی از مسئولان در این زمان موضع خود را به صورت شفاف بیان کردند، ولی برخی ساکت ماندند و در حال حاضر نیز مدعیان حضور در انتخابات دوره بعدی هستند، که به‌موقع افشاگری در خصوص این افراد نیز انجام می‌شود.

وی در ادامه به حضور باشکوه مردم استان نیز در 9 دی اشاره کرد و گفت: مردم استان زنجان پس از وقوع فتنه سال 88 از نخستین استان‌هایی بودند که به صحنه آمده و انزجار خود را از عمل زشت فتنه‌گران اعلام کردند.

رئوفی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود به بحث تنظیم بازار نیز اشاره‌ای کرد و گفت: مسئولان باید بر قیمت شبکه‌های توزیع کالا که با ارز مرجع عمل می‌کنند و کالاهایی که دولت برای آنها یارانه پرداخت می‌کند، نظارت بیشتری داشته باشند.

وی همچنین با تاکید بر نظارت بر عملکرد کانکس‌های میوه‌فروشی افزود: باید نسبت به تعطیلی کانکس‌های بدون مجوز اقدامات لازم صورت گیرد.

استاندار زنجان به گوشت قرمز و نوسانات قیمت آن در استان اشاره کرد و یادآور شد: گوشت قرمز باید با قیمت مصوب قبلی به فروش برسد و تا زمان انجام کار کارشناسی و تعیین قیمت واقعی آن افزایش قیمت گوشت در استان غیرقانونی است و با متخلفان در این زمینه برخورد لازم صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/73005/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول