اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی:

صدا و سیما با ساخت فیلم ابعاد حماسه 9 دی را تبیین کند

خبرگزاری فارس: عضو مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی گفت: ساخت فیلم در مورد حماسه 9 دی و پخش آن در صدا و سیما می‌تواند بسیاری از جریانات و پشت پرده‌های فتنه را آشکار و در جامعه تبیین کند.

صدا و سیما با ساخت فیلم ابعاد حماسه 9 دی را تبیین کند

ابوالقاسم خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: حماسه 9 دی تولد دوباره انقلاب و به تعبیر آیت‌الله مصباح نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

عضو مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی افزود: حضور پرشور مردم در یوم‌الله 9 دی ماه سال 88 سبب شد تا فتنه‌ عوامل نظام سلطه و افرادی که در داخل کشور فریب نقشه شیطانی دشمن را خورده بودند خنثی شود.

خسروی خاطر نشان کرد: بصیرت و بیداری مردم ایران و سیل خروشان آنها در روز 9 دی با عقبه فکری و اعتقادی و حمایت از ولایت فقیه بود و سبب آشکار شدن توطئه دشمنان و عوامل فتنه که قصد براندازی نظام را داشتند شد.

وی یادآور شد: حماسه 9 دی ماه سال 88 متقارن با حماسه 9 دی ماه سال 57 مردم تربت حیدریه است که در مبارزه با رژیم شاهنشاهی 10 نفر از آنها شهید شدند و از استاندار و مسئولان استانی می‌خواهم تا این حماسه مردم تربت حیدریه به عنوان یک افتخار در تاریخ انقلاب ثبت شود.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ماندگاری 9 دی ماه در تاریخ انقلاب گفت: همه ساله باید برای ایجاد بصیرت و شناساندن حقایق و دستاوردهای انقلاب خاطره این روز بزرگ و ارزشمند را زنده نگه داشت.

خسروی اذعان کرد: ساخت فیلم در مورد حماسه 9 دی و پخش آن در صدا و سیما می‌تواند بسیاری از جریانات و پشت پرده‌های فتنه را آشکار و در جامعه تبیین کند.

وی تاکید کرد: بدون بصیرت حادثه عاشورا دوباره تکرار می‌شود و برای حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران باید بصیرت و آگاهی را افزایش داد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در ارتباط با تکرار شدن مجدد جریان فتنه اظهار کرد: امام خمینی(ره) فرمودند تا زمان بقای کفر و شرک، مبارزه نیز وجود دارد و با عمیق‌تر شدن انقلاب کشورهای دنیا به هویت اسلامی و دینی آن پی می‌برند و بیشتر از سوی انقلاب احساس خطر می‌کنند؛ در نتیجه برنامه‌ریزی و توطئه برای براندازی نظام جمهوری اسلامی در سال‌های آینده ادامه دارد.

خسروی افزود: یکی از برنامه‌ریزی‌های دشمن در حال حاضر تحریم‌هایی است که علیه کشور انجام می‌دهد اما این تحریم‌ها تبدیل به فرصتی برای کشور شده همچنین خودکفایی و پیشرفت علمی در عرصه‌های مختلف را در پی داشته است.

وی خاطر نشان کرد: ملت غیور ایران در مقابل سختی‌ها مقاومت می‌کنند و شرایطی که دشمن ایجاد می‌کند با تدابیر رهبری پیگیری و برطرف می‌شود.

انتهای پیام/70003/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول