اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین:

همایش بزرگداشت 9 دی در قزوین برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: امروز همایش بزرگداشت 9 دی با حضور فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین به مناسبت روز بصیرت برگزار می‌شود.

همایش بزرگداشت 9 دی در قزوین برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام علی قابل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: امروز همایش بزرگداشت 9 دی با حضور سردار سالار آبنوش فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام خمینی قزوین برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه همایش بزرگداشت 9 دی با هدف تبیین ابعاد مختلف فتنه 88 و تبیین رویکرد مردم در خلق حماسه 9 دی برگزار می‌شود، متذکر شد: این همایش به مناسبت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت برپا می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین ابراز داشت: اقشار مختلف جامعه می‌توانند در همایش بزرگداشت 9 دی در مسجد امام خمینی قزوین شرکت کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین همایشی دیگر به این مناسبت فردا نیز با حضور منوچهر متکی وزیر سابق امور خارجه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام خمینی قزوین برگزار می‌شود.

قابل با بیان اینکه به مناسبت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت برنامه‌های مختلف فرهنگی در برخی از مساجد استان قزوین برپا می‌شود، گفت: ستاد بزرگداشت 9 دی برای اجرای این برنامه‌ها در شهر و شهرستان‌های قزوین تشکیل شده تا مسئولان مربوطه با هماهنگی مطلوبی برنامه‌های خود را اجرا کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین متذکر شد: در برخی از مساجد استان قزوین از جمله مسجد امام خمینی نمایشگاه عکس حماسه 9 دی به مناسبت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت برپا شده که علاقمندان می‌توانند از آن بازدید کنند.

وی در پایان اذعان داشت: این نمایشگاه عکس با هدف نقش‌آفرینی مردم در روز 9 دی برپا شده تا آنان بیشتر با نقش خودشان در خلق این حماسه آشنا شوند.

انتهای پیام/77009/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول