اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد استان البرز:

هنرمندان ارزش‌های حماسه 9 دی را با زبان هنر تبیین کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: هنرمندان در حوزه‌های مختلف باید ارزش‌های قیام ملت ایران در روز نهم دی ماه 88 را با زبان هنر برای نسل‌های آینده به روشنی تبیین کنند.

هنرمندان ارزش‌های حماسه 9 دی را با زبان هنر تبیین کنند

مجتبی ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: وقایع تلخی که پس از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری توسط دشمنان غربی و بدخواهان داخلی در ایران به وقوع پیوست، اگر چه تلخ و ناگوار بود، اما در درون خود دستاوردهای بسیار بزرگ برای ملت ایران و انقلاب اسلامی به همراه داشت.

وی تصریح کرد: پیش از این دشمنان خارجی و عوامل فریب خورده آنها در داخل کشور تصور می‌کردند که ملت ایران دست از آرمان‌ها و اصول خود برداشته و دیگر مانند روزهای انقلاب و همچنین دفاع مقدس با جان و دل در راه تحقق آرمان‌های خود فداکاری نمی‌کنند.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: این در حالی است که با قیام ملت ایران در روز نهم دی ماه و حضور آنها در حمایت از اسلام و انقلاب و ولایت بار دیگر به دشمنان ما ثابت کرد که این مردم دست از آرمان‌ها و اصول خود بر نمی‌دارند.

ملت ایران خباثت فتنه‌گران را فراموش نخواهند کرد

ابراهیمی افزود: به همین دلیل آنها می‌خواستند با بهانه قرار دادن انتخابات علیه اصل اسلام و انقلاب و نظام ما توطئه کنند که خوشبختانه درایت و بیداری رهبری عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی و بصیرت ملت ایران بار دیگر توطئه آنها را ناکام گذاشت.

وی تاکید کرد: قیام نهم دی ماه 88 برای ملت ایران دستاوردهای بسیار زیادی داشت و بار دیگر توانستیم استقامت خود در راه تحقق آرمان‌های اسلام و انقلاب را به جهانیان اثبات کنیم.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز ادامه داد: از سوی دیگر این مردم خباثت فتنه‌گران و دشمنانی که موجب وقوع حوادث تلخ پس از انتخابات شدند را به طور قطع فراموش نخواهند کرد.

ابراهیمی افزود: قیام ملت ایران در نهم دی باید برای نسل‌های آینده به درستی و روشنی تبیین شود و در این راه نقش و مسئولیت خطیری بر عهده هنرمندان متعهد است.

وی در پایان گفت: بنابراین لازم است که هنرمندان فعال در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری توجه ویژه‌ای به این رویداد داشته و اصول و ارزش‌های مردمی که در نهم دی برای دفاع از ولایت و نظام قیام کردند را برای نسل‌های آینده با زبان هنر به درستی تبیین و تشریح کنند.

انتهای پیام/2302/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول