اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پیشوا:

یوم‌الله 9 دی عهد دوباره ملت ایران با نظام و رهبری بود

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پیشوا با اشاره به عظمت حماسه 9 دی گفت: یوم‌الله 9 دی عهد دوباره ملت ایران با نظام و رهبری بود.

یوم‌الله 9 دی عهد دوباره ملت ایران با نظام و رهبری بود

حسن درویشی به مناسبت گرامیداشت 9 دی روز بصیرت و میثاق امت و ولایت در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به اهداف و نقشه استکبار از ایجاد فتنه گفت: غفلت، دوری از ولایت، فریب و دروغ پراکنی استکبار ریشه‌های بروز فتنه بود که فریب خوردگان جواب دندان شکنی از امت ولایت‌مدار و حافظان دین و ایمان گرفتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پیشوا اظهار داشت: بصیرت و آگاهی ملت فهیم ایران، موضع‌گیری آن‌ها در روز 9 دی با راهپیمایی میلیونی، نشان داد که این کشور و مردم اصل ولایت فقیه، انقلاب، نظام و رهبری ولایت را قبول دارند و دشمن هرگز نمی‌تواند با این دسیسه‌ها بین آن‌ها شکاف ایجاد کند و هرگز اجازه نمی‌دهند انقلابی که با از خودگذشتگی هزاران شهید به اینجا رسیده است، به راحتی از دست برود.

وی در ادامه تاکید کرد: تبیین و تشریح ابعاد مختلف این حماسه ماندگار برای جامعه به‌ویژه نسل جوان و نوجوان ضرورت دارد.

درویشی با بیان اینکه یوم‌الله 9 دی عهد دوباره مردم مسلمان ایران به‌ویژه شهروندان حزب الله شهرستان پیشوا بود که یکبار دیگر خود را نشان دادند، گفت: مردم ایران اسلامی مانند کفن پوشان قیام 15 خرداد که با ولایت همراه بودند، در 9دی نیز پیمان خود را نشان دادند و کفن پوش در این مراسم شرکت کردند.

درویشی افزود: در جریان اغتشاشات آشوبگران، شعارهای آن‌ها رنگ و بوی دیگری پیدا کرد، اعتراض به ولایت فقیه و اصل نظام و جمهوری اسلامی و کم‌کم نفی ارزش‌های دینی و باورهای مردم از سوی فتنه‌گران، ملت را آگاه‌تر و هوشیارتر کرد.

وی ادامه داد: راه شناخت حق و باطل عمل به منویات مقام معظم رهبری است تا با بصیرت در تشخیص حق و باطل دچار اشتباه نشویم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پیشوا در پایان تصریح کرد: دشمنان این انقلاب باید بدانند این ملت با آگاهی، تمام توطئه‌ها در هر مکان و زمان که باشد را با حضور به‌موقع خود خنثی خواهند کرد.

انتهای پیام/2462/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول