اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه آستارا:

9 دی سیلی محکم ملت به فتنه‌گران بود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه آستارا گفت: 9 دی روز تراوش بلوغ فکری ملت ایران و سیلی محکم مردم به گوش فتنه‌گران بود.

9 دی سیلی محکم ملت به فتنه‌گران بود

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، احمد رضا منشوری در جریان برگزاری فراخوان گردان الزهرا (س) با گرامیداشت حماسه 9 دی، اظهار کرد: 9 دی روز تراوش بلوغ و وحدت فکری ملت ایران است.

وی خاطرنشان کرد: نهم دی روز ریزش افراد متکی به مدارک علمی و بی‌بصیرتی بود که مدعی دانایی بودند و سایه علمشان، عقلشان را تاریک کرده بود.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا یادآور شد: آنهایی که با تاثیرپذیری از آمریکا با طرح پروژه ملت در مقابل ملت به صحنه آمدند در نهم دی با سیلی محکم مردم و امت ولایی ایران اسلامی نابود شدند و آخرین میخ را بر تابوت فتنه کوبیدند.

وی در ادامه به برگزاری فراخوان یک‌روزه بسیجیان در آستارا اشاره کرد و گفت: فراخوانی و آموزش یک‌روزه بسیجیان گردان‌الزهرا در محل سپاه ناحیه این شهرستان با شکوه خاصی برگزار شد.

وی با تاکید بر حفظ وحدت و انسجام نیروهای بسیجی در گردان‌های مختلف، افزود: باید نسل امروز را با تمام امکانات در عرصه‌های مختلف مقابل توطئه‌های ‌دشمنان و در راس آنها استکبار جهانی آگاه کنیم.

این مسئول، پوشش مناسب را جلوه‌ای از حجاب و عفاف دانست و تصریح کرد: حجاب نماد آشکاری از ایمان و عقیده شخصی آمیخته با مسایل دینی و فرهنگی بوده و مبارزه‌ای سیاسی و دینی علیه تهاجم فرهنگی دشمن است.

وی با اشاره به اینکه بسیجیان مخلص با تمام وجود آماده پاسداری و دفاع از آرمان‌های انقلاب و ولایت مطلقه فقیه هستند، اضافه کرد: بسیجیان باید کار خود را با تأسی از مکتب عاشورا ادامه دهند و همواره یک مجاهد با انضباط و با بصیرت باشند.

منشوری با اشاره به برنامه‌های اجرایی فراخوان دوگردان پایگاه محور الزهرا (س) افزود: برگزاری کلاس‌های امداد و نجات، سلاح‌شناسی، خود امدادی، دگر امدادی، عقیدتی‌سیاسی، اخلاق و راهپیمایی تاکتیکی از جمله برنامه‌های برگزار شده در این فراخوان است.

به گفته وی در فراخوان مذکور بالغ بر 400 نفر از بسیجیان حضور داشتند.

انتهای پیام/84001/ز20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول