اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان:

حماسه 9 دی حرکتی برخاسته از بصیرت ملت ایران بود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان 9 دی را یکی از قله‎های فراموش نشدنی انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: این حماسه حرکتی برخاسته از بصیرت، شناخت موقعیت در لحظه‎های مورد نیاز و حرکتی هوشمندانه در فضای غبارآلود بوده است.

حماسه 9 دی حرکتی برخاسته از بصیرت ملت ایران بود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علیرضا جمشیدی پیش‌ازظهر امروز در جمع کارکنان ادارات سایت اداری گلستان اظهار داشت: حماسه‌آفرینی بزرگ ملت ایران در 9 دی حرکتی متکی بر ایمان و اراده الهی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

فتنه سبز سرمایه قدرت‎های غربی در ایران اسلامی بودند

وی تصریح کرد: آمریکا، انگلیس، قدرت‎های غربی، منافقین، سلطنت‎طلب‎ها از فتنه‎گران حمایت کردند و از فتنه سبز به عنوان سرمایه‎های خود در ایران اسلامی نام بردند که این اصلاً قابل انکار نیست.

جمشیدی خاطرنشان کرد: هدف از ایجاد فتنه، گمراه کردن مردم بود و دشمنان به دنبال این بودند تا از طریق فتنه، مردم را گمراه و به نفع خود سوءاستفاده کنند.

دشمنی آمریکا جدی و مستمر است/ دشمن با تمام توان در میدان حاضر است

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با تاکید بر اینکه دشمنی آمریکا جدی و مستمر است متذکر شد: تنها کاری که دشمنان توانستند انجام دهند این بود که در صحنه تبلیغات و سیاست جهانی از آشوبگران، فتنه‎گران و اغتشاشگران حمایت داشته باشند.

جمشیدی با ابراز اینکه دشمن با تمام توان در میدان حاضر است تصریح کرد: اگر روزی آمریکایی‎ها و صهیونیست‎ها بتوانند در خیابان‎های ایران نیرو پیاده کنند، همان کاری که در سوریه انجام دادند تردید نکنید که این کار را انجام خواهند داد.

وی یادآور شد: برای اینکه دشمنان می‎بینند ایران پرچمدار بیداری اسلامی شده است، در بیان نظریه‌پردازان آنها آمده که برگردید مطالعه و بررسی کنید که چه کسی آمریکای در قله 2003 را در دره سقوط 2011 کشانده است.

حمایت از فتنه‎گران دائما در دستور کار قدرت‎های استعماری بود

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با بیان اینکه نظریه‌پردازان غربی وقتی دیدند در جنگ سخت به نتیجه نرسیدند از طریق جنگ نرم وارد شدند ابراز داشت: آنها می‎خواستند با به راه انداختن فتنه 88 مردم را کف خیابان بیاورند که نتوانستند، لذا تلاش می‎کنند تا در مدیریت فتنه آینده‎شان خلاءها را برطرف کنند تا به خواسته خود برسند.

جمشیدی عنوان کرد: نظریه پردازان غربی عنوان کرده‎اند که باید با استفاده از نیروهای خود در کف خیابان‎ها تکلیف‎مان را با حاکمیت ایران مشخص کنیم آری اینان به دنبال چنین جریاناتی هستند.

وی اظهار داشت: حمایت از فتنه‎گران دائماً در دستور کار قدرت‎های استعماری بود و فتنه 88 جلوه‎ای از توطئه دشمنان را نشان داد.

باید در سالگرد 9 دی حرف اصلی ملت ایران در سایه دین تبیین شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با اشاره به اینکه 9 دی به فرموده مقام معظم رهبری شبیه حرکت بزرگ ملت ایران در روزهای اول انقلاب است ابراز داشت: باید تلاش شود در سالگرد حماسه 9 دی حرف اصلی ملت ایران در سایه دین و تحقق وعده‎های الهی تبیین شود.

انتهای پیام/2307/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول