اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اندیمشک:

9 دی بصیرت ملت ایران را محک زد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اندیمشک گفت: 9 دی بصیرت مثال‌زدنی ملت ایران را محک زد و در این میدان ملت ایران بسیار موفقیت‌آمیز ظاهر شد.

9 دی بصیرت ملت ایران را محک زد

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک، حجت‌الاسلام سعید علیپور ظهر امروز در جمع مردم اندیمشک به مناسبت روز 9 دی اظهار داشت: ملت ایران در 9 دی ثابت کرد که همیشه بصیر و عالم به مسائل سیاسی جامعه است و به این دلیل دشمن ناکام شد.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی با حضور حماسی خود در صحنه دشمن را ناکام کردند، خاطر نشان کرد: دشمن به حضور مردم در خیابان‌ها چشم امید داشت و سران فتنه نیز این مهم را درک نمی‌کردند و آب به آسیاب دشمن می‌ریختند، ولی مردم با حضورشان دشمن را ناکام کردند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه 9 دی در تاریخ ایران اسلامی ماندگار می‌شود، تاکید کرد: حماسه 9 دی در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت و ضبط می‌شود و به این دلیل دشمن همیشه از این روز بیمناک خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه این روز نماد مقاومت ایران اسلامی است، خاطر نشان کرد: روز 9 دی نشان حضور ملتی است که برای اعتقادات خود خون داده و فرزندان خود را فدا کرده‌اند و هیچ‌گاه پشت ولی‌فقیه را خالی نمی‌کنند.

علیپور با اشاره به اینکه بازخوانی این واقعه بزرگ از ضروریات است، تاکید کرد: باید این روز را به درستی شناخت و در راستای ماندگاری آن تحلیل‌ها و دشمن‌شناسی آن زمان را در دستور کار قرار داد.

وی خاطر نشان کرد: باید در راستای شناخت عوامل و شرایط تاثیرگذار در جامعه در روزهای پیش از واقعه 9 دی تلاش کرد و در این باره نیازمند بازشناسی و بازخوانی وقایع عاشورای 88 هستیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اندیمشک افزود: 9 دی برگ زرینی در دفتر انقلاب اسلامی است و نشان از درک صحیح مردم و حمایت قاطع آن‌ها از ولایت فقیه و انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/72006/ب30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول