اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی:

9 دی تجلی وفاداری ملت به ولایت بود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی حماسه 9 دی را تجلی غیرت دینی و روح وفادارانه ملت بزرگ ایران به ولایت فقیه دانست.

9 دی تجلی وفاداری ملت به ولایت بود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری پیش از ظهر امروز در دیدار مردم و مسئولان شهرستان اهر در بیت امام جمعه تبریز، منطقه ارسباران و اهر را منطقه رجل خیز و دلاورپرور با مردمی غیرتمند و شهر دلیرمردان یاد کرد که همیشه در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی حضور مؤثر داشته‌اند.

وی در این دیدار که به مناسبت حماسه هشتم دی در آذربایجان‌شرقی برگزار شده بود، افزود: در فتنه سال 88 افرادی آمدند و پیشگام این فتنه شدند که سابقه انقلابی داشته اما به علت شناختی که مردم از این افراد داشتند نتوانستند رأی اکثریت مردم را کسب کنند و بدین علت با ادعای دروغین تقلب در انتخابات به تحریک اذهان عمومی پرداختند و افراد فرصت طلب و ضد انقلاب برخی مناطق کشور را به آشوب کشیدند و جسارت را به حدی رساندند که با هتک حرمت به مقدسات در روز عاشورا و جسارت به اهل بیت، بغض و کینه خود را از اهداف و آرمان‌های انقلاب به نمایش گذاشتند.

امام جمعه تبریز گفت: در این موقعیت زمانی ملت انقلابی و ولایت‌مدار و عاشق اهل بیت با روشنگری پیامبرگونه مقام عظمای ولایت، مردم ولایی اقصی نقاط کشور در 9 دی چشم فتنه را کور کردند و با راهنمایی و حضور به موقع خود در یکی از راهپیمایی‌های بی‌نظیر و میلیونی بود بار دیگر بیعت ناگسستنی خود را با آرمان‌های انقلاب و رهبری به دنیا نشان دادند.

وی افزود: راهپیمایی و حضور میلیونی مردم در 8 و 9 دی ماه بصیرت ملت ایران را به دنیا ثابت کرد که ملت ایران خادم را از خائن تشخیص می‌دهد و این مهم دستاوردهای داخلی و پاسخی محکم به هنجار شکنان بود و در بعد خارجی خیز به دنیا فهماند که ملت ایران پشت سر ولایت حامی انقلاب و دستاوردهای آن هستند.

آیت الهش مجتهد شبستری افزود: حادثه 9 دی حادثه معمولی نبود بلکه برنامه‌ریزی آمریکا و استکبار جهانی برای براندازی جمهوری اسلامی بود که اعتراف برخی دستگیر شدگان و مزدوران بیگانه نشان از نقشه استکبار جهانی داشت.

امام جمعه تبریز گفت: هوشیاری، بصیرت و شرح صدر مقام معظم رهبری با همراهی ملت ایران بار دیگر توطئه‌های برنامه‌ریزی دشمنان را نقش بر آب کرد.

وی در پایان حماسه 9 دی را یک حماسه ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی ذکر کرد.

انتهای پیام/60001/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول