اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین دبیر ستاد احیاء کردستان:

حماسه 9 دی انقلابی در انقلاب اسلامی ایران است

خبرگزاری فارس: جانشین دبیر ستاد احیاء استان کردستان نهم دی ماه را انقلابی در انقلاب اسلامی عنوان کرد و از آن به عنوان حماسه‌ای ماندگار در تاریخ نظام اسلامی نام برد.

حماسه 9 دی انقلابی در انقلاب اسلامی ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از دهگلان، محمود الله‌مردای ظهر امروز در مراسم بزرگداشت نهم دی ماه در مسجد النبی شهر دهگلان در جمع مردم همیشه در صحنه این شهرستان اظهار داشت: استکبار با راه‌اندازی فتنه درصدد خدشه‌دار کردن مردم و فاصله آنان از ارزش‌ها و اعتقادات  دینی و دلسرد کردن مردم نسبت به آینده نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

به گفته وی، آنان انحراف مسیر انحراف انقلاب اسلامی را در سر می‌پرورانند و می‌خواستند که قدرت رهبری را به حداقل برسانند تا زمینه راه را برای دگرگونی و تغییر در جمهوری اسلامی ایران ایجاد کنند.

الله‌مرادی خاطرنشان کرد: استکبار در جریان فتنه سال 88 از شخصیت‌ها و کسانی استفاده کرد که سابقه روشن در نظام داشتند و این افراد خود را ابزار دست دشمن کردند و زمینه را برای دشمن مهیا ساختند اما بیداری مردم تجدید حیات انقلاب اسلامی با بصیرت‌داری این ملت در روز نهم دی ماه  88  بار دیگر دشمن را خوار و ذلیل کردند.

وی در ادامه سخنان خود گفت: حماسه نهم دی ماه مربوط به هیچ جریان و گروهی نیست و افزود: این حماسه مربوط به یاران و دوستداران رهبری در همه صنوف و قشرها است.

جانشین دبیر ستاد احیاء کردستان افزود: نهم دیماه نه تنها برای ملت ایران بلکه  به تمام دنیا پیام داد ما تحمل مشکلات و تحریم‌ها را داریم و از خون شهدایی که در  دوران هشت دفاع مقدس که از ناموس و حیثیت این نظام و این مردم دفاع کردند و پای ولایت‌مداری و عزت و سربلندی رهبری و این نظام ایستادند، پاسداری خواهیم کرد.

وی در ادامه گفت: دشمن به دنبال آن است که محور مقاومت را در منطقه از بین ببرد و افزود حزب‌الله لبنان، فلسطین و سوریه و هر کشوری که با ایران همراه و همفکر است از بین ببرد اهداف شوم و خصمانه خود را دنبال کند 

وی در ادامه تصریح کرد: نهم دیماه برای ما باید همیشه زنده باشد چرا که انقلاب اسلامی ایران زنده است

پیام مردم کردستان به همه جریانات سیاسی چه آنهای که امروز در صف ضدانقلاب قرار گرفته‌اند چه آنهایی که فریب سیاست‌های شوم و خصمانه جریانات تندرو منطقه به ویژه شیوخ عرب را خورده‌اند و به نام اسلام و به نام دین ناب محمدی(ص) خورده‌اند، دست از فریب جوانان مردم بردارند.

وی افزود: دشمنان همان دشمنان سابق هستند اما امروز با چهره و نقاب و رنگ دیگری آمده‌اند و حرکت شوم خود را دنبال می‌کنند.

انتهای پیام/79001/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول