اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ریگان:

اقتدار نظام‌ از دستاوردهای‌ حماسه 9 دی است

خبرگزاری فارس: فرماندار ریگان یکی از دستاوردهای حماسه بزرگ 9 دی را افزایش اقتدار و استحکام نظام جمهوری اسلامی برشمرد.

اقتدار نظام‌ از دستاوردهای‌ حماسه 9 دی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، محمد برزنگ پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان با اشاره به حماسه بزرگ 9 دی اظهار داشت: بدخواهان‌ نظام و انقلاب اسلامی 30 سال‌ علیه ما کار کردند.

وی ادامه داد: مسئولان کشورهاى استکباری در این قضیه وارد میدان شدند، اغتشاشگران خیابانى و خرابکارانى را که با آتش زدن مساجد و مغازه‌های مردم ‌موجودیت خود را نشان می‌دادند، ملت ایران نامیدند و اوضاع را آن چنان که طبق میل خودشان است‌ در افکار عمومى دنیا تصویر و ترسیم کردند، اما شکست خوردند.

برزنگ افزود: قوى‌ترین و آخرین ضربه را ملت ایران در روز 9 دى و 22 بهمن به دشمن وارد کرد، کار ملت ایران در 9 دی‌ کار عظیمى بود که ‌یک‌پارچگى ملت آشکار شد.

وی تصریح کرد: همه‌‌ کسانى که در عرصه‌‌ سیاسى به هر نامزدى رأى داده بودند، وقتى دیدند دشمن در صحنه است، وقتى فهمیدند اهداف پلید دشمن چیست، نسبت به آن کسانى که قبلاً به آنها خوشبین هم بودند، تجدید‌نظر کردند. 

برزنگ یکی از دستاوردهای این حماسه بزرگ را افزایش اقتدار و استحکام نظام برشمرد و عنوان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی به جهانیان ثابت کرد که مردم و حکومت‌ ایران اسلامی‌ در پرتو ولایت‌فقیه یک حقیقت واحد هستند و از چنان ریشه، ظرفیت و اقتداری برخوردار هستند که به راحتی هر توطئه‌ای را در نطفه خفه می‌کنند.

وی افزود: به زودی شهرستان ریگان میزبان دو شهید گمنام است و تمام ادارات شهرستان در حال آماده کردن شهر برای استقبال از این دو بزرگوار هستند.

برزنگ گفت: پیکر پاک این شهدای گمنام در مسجد جامع و دانشگاه پیام‌نور ریگان به خاک سپرده می‌شود. ‌

انتهای پیام/80014/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول