اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد بزرگداشت 9 دی:

9 دی پیام عدم‌فروپاشی نظام از درون را به دنیا منتقل کرد

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد بزرگداشت 9 دی کشور گفت: حماسه 9 دی پیام عدم‌فروپاشی از درون نظام جمهوری اسلامی ایران را به دنیا منتقل کرد.

9 دی پیام عدم‌فروپاشی نظام از درون را به دنیا منتقل کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان علی‌محمد نائینی پیش از ظهر امروز در اجتماع بزرگ عاشورائیان به مناسبت سالروز حماسه ماندگار 9 دی در حسینیه ثارالله کرمان اظهار داشت: حماسه ‌9 دی 88 حرکت بر محور ایمان و بصیرت‌ بود و حضور مردم در سالگرد آن نیز استمرار این مطلب و نشانه ولایت‌مداری مردم است.

وی با اشاره به تاکیدهای رهبر معظم انقلاب مبنی بر ماندگاری و وجه تما‌یز این روز ابراز داشت: حرکت 9 دی ملت ایران در فضای غبارآلود اتفاق افتاد، ‌فضایی که دشمن ‌همه تجهیزات و تجربیات خود را به میدان آورد.

نائینی عنوان کرد: ملت ایران با یک بصیرت دینی و انقلابی و روح ایمان به میدان آمدند و این حرکت بسیار متفاوت از مباحث و حضورهای دیگر بود.

وی با بیان اینکه 9 دی 88 حضوری بدون فراخوان را در سطح کشور شاهد بودیم، افزود: حادثه فضاحت‌بار ششم دی ماه 88 به اندازه‌ای بود که در بسیاری از استان‌ها هفتم، هشتم و نهم دی ماه شاهد خروش مردم بودیم.

فتنه‌گران 88 به هماهنگی با نظام سلطه اعتراف کردند

رئیس ستاد بزرگداشت 9 دی کشور تصریح کرد: عظمت حرکت مردمی 9 دی در این است که برای مقابله با جریان فتنه‌ای به میدان آمد که در فاصله شش ماه از انتخابات ریاست جمهوری فضای آشفته و بی‌ثباتی از جمهوری اسلامی ایران به دنیا مخابره شده بود.

وی خاطرنشان کرد: تلاش فتنه‌گران برای این بود که جریان آشوب‌های خیابانی را به مردم نسبت دهند.

نائینی ابراز داشت: غرب روش‌های مختلف مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران را با آثار و پیامدهای آن بررسی کرده بود، تجربه انقلاب رنگی را 22 کشور داشتند.

وی گفت: انتخابات همان‌گونه که قدرت ما را افزایش می‌دهد و نمایش انسجام و وحدت و مقبولیت نظام است، برای دشمن یک فرصت است تا به اهداف خود در این راه برسد.

نائینی بیان داشت: اتاق‌های فکر غربی از مدت‌ها قبل تلاش خود را بر روش‌های مبارزه گذاشته و آنها را بررسی کرده بودند، رسانه‌های جدید همزمان با انتخابات ریاست جمهوری سال 88 راه‌اندازی شدند.

وی افزود: با تمام قدرت به آشوب‌های تهران پرداختند و یک خیابان را در گوشه‌ای از تهران به بی‌ثباتی در همه کشور تعمیم دادند، شبکه‌های اجتماعی فراوانی در فضای اینترنت راه‌اندازی شد.

رئیس ستاد بزرگداشت 9 دی کشور تصریح کرد: فتنه‌گران به هماهنگی با نظام سلطه، کانون‌های تفکر غرب، ارتباط با سفارت‌های غربی و جلسات با نخبگان سیاسی اعتراف کردند.

وی عنوان کرد: پنج کانون غربی بسیار فعال که تجربه‌های براندازی دارند و کتاب‌های زیادی در زمینه فروپاشی از درون به چاپ رسانده‌اند، در زمان فتنه 88 فعالیت داشتند.

9 دی عدم‌فروپاشی از درون جمهوری اسلامی را منتقل کرد

نائینی اذعان داشت: عظمت 9 دی به این است که پیام عدم‌فروپاشی از درون نظام جمهوری اسلامی ایران را با کپی‌برداری از انقلاب‌های رنگی دنیا منتقل کرد.

وی گفت: در هشت سال دفاع مقدس نیز نشان دادیم که امکان براندازی این نظام از طریق جنگ نظامی وجود ندارد، انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و فتنه 88 سه رویداد مهم کشور است.

نائینی اظهار داشت: فتنه 88 بسیار پیچیده‌تر از مبارزه با نظام شاهنشاهی و رژیم بعثی عراق بود، زیرا فضایی غبارآلود و حق و باطل در همه آمیخته بود.

وی افزود: در فتنه 88 کسانی به میدان آمدند که پرچم دفاع از آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) را به دست داشتند، صلاح ما بصیرت بود و فهم صحیح و اقدام به موقع نیاز داشت.

رئیس ستاد بزرگداشت 9 دی کشور گفت: 9 دی قیام عاشورائیان علیه عاشوراستیزان بود، ملت ایران هم در محور صلبی حرکت کردند و‌ هم در محور ایجابی و دفاع کامل از ولایت پیام داشتند.

9 دی دفاع مطلق از ولایت بود

نائینی تصریح کرد: حرکت 9 دی کاملا ولایت‌مدارانه و دفاع مطلق از ولایت بود، روشنگری رهبری و مدیریت هوشمندان ایشان فتنه را مهار و مردم را به تدریج برای حماسه‌ای بزرگ آماده کرد.

وی عامل موثر در شکل‌گیری حماسه بزرگ 9 دی را ایمان و باور مردم عنوان کرد و اظهار داشت: عاشورا نیز کمک کرد که این حماسه اتفاق بیفتد، دشمنان می‌دانند که یکی از منابع اصلی قدرت نرم ما عاشورا است.

نائینی خاطرنشان کرد: عاشورا عامل ایجاد و تداوم انقلاب اسلامی بود و هشت سال دفاع مقدس نیز همه حرکات، مبارزات و پیروزی‌های ما متاثر از عاشورا و نمادهای عاشورایی بود.

وی اقدام به لحظه مردم به عنوان سرمایه‌های اصلی نظام را از عوامل موثر در 9 دی دانست و ابراز داشت: ستون اصلی نظام دینی، پیوند امت و ولایت است که در 9 دی به نمایش گذاشته شد.

بیداری اسلامی پاداش حماسه 9 دی بود

نائینی تصریح کرد: مهم‌ترین راهبرد و اقدام دشمن نیز مقابله با جایگاه ولایت است، زیرا قدرت بسیج‌ کنندگی، عبور از بحران‌ها، بصیرت‌بخشی و مقابله با فتنه‌ها را دارد، مردم در 9 دی نشان دادند که واقعا قدردان ولایت هستند.

وی با اشاره به آثار و برکات حماسه 9 دی گفت: به دشمن ثابت شد که امکان فروپاشی از درون نظام جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد و جنگ نرم در کشور باور شد.

نائینی افزود: مقام معظم رهبری 20 سال با ادبیات مختلف جنگ نرم و تهاجم فرهنگی را برای مردم تبیین کردند،‌ اما کسی باور نداشت، فتنه 88 جنگ نرم را برای ملت ایران آشکار کرد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از برکات فتنه 88 بیداری اسلامی به عنوان پاداش ملت ایران در حماسه بزرگ 9 دی ‌بود، این آثار و برکات همبستگی و الهام‌بخشی نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

رئیس ستاد بزرگداشت 9 دی کشور اذعان داشت: شرایط کنونی کشور نیز بسیار خوب است و شاهد پیشرفت‌های علمی، مقاومت و ایستادگی ملت، بیداری اسلامی هستیم، امروز جمهوری اسلامی بازیگری فعال، تعیین کننده و تاثیرگذار در دنیا است.

نائینی ابراز داشت: راهبردهای مختلف آمریکایی‌ها در سطح منطقه شکست خورده و چهره آنها تخریب شده، پیروزی حزب‌الله، گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی، برخورداری از نفوذ و جایگاه بالای رهبری افزایش سطح هوشمندی از افتخارات است. 

وی افزود: دشمن همچنان در حال فتنه‌سازی است و دست از خصومت بر نمی‌دارد، زیرا پیام، اندیشه و مدل انقلاب اسلامی اهداف و منافع غرب و نظام سلطه را در خطر قرار داده است.

نائینی عنوان کرد: بازیگران جبهه معارض انقلاب اسلامی جریان فتنه در داخل و نظام سلطه در خارج است و نیروی‌های ضد انقلاب محارب همان بازیگران قصه جدید هستند و با همان اهداف که در نهایت براندازی و فروپاشی نظام جمهوری اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن بعد از شکست در براندازی و فروپاشی از درون به مهار انقلاب اسلامی روی آورده و اینها بر اساس اسناد موجود و کارهای غربی است.

جنگ اقتصادی انتقام‌گیری از حماسه‌سازان 9 دی است

نائینی گفت: غرب بر این باور است که باید مولفه‌های نرم را هدف گیرد که مهم‌ترین آن 9 دی و حماسه‌سازان آن است، لذا با فشارها و جنگ اقتصادی قصد انتقام‌گیری از حماسه‌سازان 9 دی را دارد.

وی ابراز داشت: راه حل ما این است که قدرت خود را در همه ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی به اندازه‌ای تقویت کنیم که هیچ تهدیدی اثر نداشته باشد، غرب به این نتیجه رسیده که جمهوری اسلامی توان بازدارندگی دارد.

نائینی بیان داشت: غربی‌ها بر این باور هستند که آستانه تحمل مردم ایران در مسائل اقتصادی پایین است و از این طریق می‌توان فروپاشی انجام داد، نمی‌دانند که مردم از سطح بالای روحیه حماسی برخوردار هستند و در سخت‌ترین شرایط مقاومت کرده و پای ارزش‌های انقلاب و نظام می‌ایستند.

جمهوری اسلامی از همه سلایق در انتخابات استقبال ‌می‌کند

وی تصریح کرد: دشمن تلاش می‌کنند که در آستانه انتخابات پیش ‌رو فضای کشور را آشفته کند، ما باید از این فرصت استفاده کنیم که با حضور پرشور در انتخابات امن و آرام و فضای رقابتی حماسه بزرگ 9 دی دیگر خلق می‌شود.

نائینی خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی نیز آمادگی دارد از حضور همه سلایق و گروه‌های استقبال کند، اما مسئله مردم مقابله با جریان فتنه است.

وی گفت: جریانی که اقدامات ضد امنیتی داشت و نظام را در محیط جهانی و منطقه‌ای بی‌اعتبار کرد و به حیثیت آن لطمه زد، صلاحیت حضور در حوزه قدرت را ندارد، حیات سیاسی آن پایان یافته است.

انتهای پیام/80017/غ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول