اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مظفر در نشست بصیرت و میثاق امت با ولایت-2

انتخابات بعدی ممکن است چندضلعی باشد/ 9 دی بازتولید انقلاب است

خبرگزاری فارس: معاون نظارت مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات بعدی ممکن است چند ضلعی بوده و بین اصولگرایان اختلاف نظر باشد اما در مبانی باید یکی باشیم.

انتخابات بعدی ممکن است چندضلعی باشد/ 9 دی بازتولید انقلاب است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حسین مظفر پیش از ظهر امروز در نشستی با عنوان بصیرت و میثاق امت با ولایت به مناسبت روز نهم دی ماه در سالن اجتماعات دانشگاه کشاورزی ساری، اظهار داشت: برخی در فتنه سال 88، بحث گرجستانیزه کردن ایران را مطرح کردند و رهبری در این زمینه چقدر زیبا پاسخ آنها را دادند.

وی با اشاره به اینکه فتنه‌گران نفهمیدند که میثاق این مردم با انقلاب، وسیع است، یادآور شد: ما اعتقاد داریم که رهبری، نماینده امام زمان هستند.

مظفر با بیان اینکه حماسه 9 دی، یک بازتولید انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: بیش از 50 درصد شرکت‌کنندگان در انتخابات، جوانان بودند و این خط بطلانی بر نظریه شکاف نسل‌ها است.

وی با اشاره به اینکه اختلاف‌نظر را با شکاف نسلی، مخلوط می‌کنند، خاطر نشان کرد: اختلاف امری طبیعی است.

مظفر با بیان اینکه نسل جدید قوی‌تر از نسل قبل، حامی انقلاب است، گفت: این نسل حتی جنگ و انقلاب را هم ندیده‌اند و این یک امیدواری و افتخار است و موارد اینگونه را باید جشن بگیریم و البته تبیین و حفظ کنیم.

وی با اشاره به اینکه در وضعیتی قرار داریم که نمی‌توانیم نفت بفروشیم و وقتی هم نفت می‌فروشیم نمی‌توانیم پول بگیریم و اجناس بنجل به ما می‌دهند، خاطر نشان کرد: همین که توانستیم دوام بیاوریم باید خدا را شکر کنیم که از این فتنه‌ها ما را نجات داده است.

مظفر با بیان اینکه خیلی‌ها می‌خواهند بر روی ما دست دراز کرده و منافع ما را غارت کنند، افزود: اما خدا دست آنها را رو می‌کند.

وی اظهار داشت: بصیرتی که مردم ما پیدا کردند، بصیرت استثنایی است.

مظفر با بیان اینکه حضور و مشارکت مردم باید ادامه یابد، افزود: انتخابات بعدی ممکن است چند ضلعی بوده و بین اصولگرایان اختلاف نظر باشد اما در مبانی باید یکی باشیم.

وی با اشاره به اینکه انتخابات آینده باید برنامه‌محور باشد نه بر اساس شخصیت‌ها گفت: تاکنون احزاب بر پایه قدرت‌ها بودند و این اشکال است.

نماینده مردم تهران با بیان اینکه باید توانمندی‌های کاندیداها به نمایش گذاشته شود، تصریح کرد: حق و باطل باید معیار قضاوت باشد.

وی با اشاره به اینکه ولی فقیه باید محور انتخابات باشد، ادامه داد: توانمندی‌های رهبری نباید نادیده گرفته شود و نقش رهبری را در از بین بردن فتنه هم فراموش نکنیم.

انتهای پیام/86007/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول