اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدشت:

9 دی روز تجدید میثاق با ولایت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه پلدشت گفت: 9 دی ماه سال 1388 روز تجدید میثاق با ولایت فقیه است به طوری که در تعیین سرنوشت کشورمان تاثیر زیادی داشت.

9 دی روز تجدید میثاق با ولایت است

حجت‌الاسلام نقی دوزدوزانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در روز 9 دی ملت بزرگ ایران اسلامی بار دیگر عشق به مقام معظم رهبری را به منصه ظهور رسانده و بر نقشه‌های شوم ایادی استکبار جهانی خط بطلان کشیدند.

وی ادامه داد: در راهپیمایی این روز شعارهای زیادی سر داده شد به طوری که همه این شعارها برخاسته از قلب‌های ملت ولایتمدار ایران اسلامی بود و با تمام وجود فریادهای «جانم فدای رهبر» و « مرگ بر فتنه‌گر» سر می‌دادند به طوری که می‌توان گفت بغض‌های فروخورده آنها لرزه بر اندام دشمنان می‌انداخت.

امام جمعه پلدشت با اشاره به اینکه هم‌اکنون در دهه چهارم انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم، اضافه کرد: با وجودی که 33 سال از به پیروزی رسیدن انقلاب و تاسیس حکومت اسلامی می‌گذرد، ولی ملت ایران همواره به ارزش‌های نظام و آرمان‌های امام خمینی (ره) پایبند هستند.

این مسئول به ریشه دواندن خون حسینی در رگ‌های همه ملت ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه حکومت ما بر پایه‌های دینی استوار است ملت ایران با وجود سپری شدن سال‌های متوالی از پیروزی انقلاب، به رهبری عشق می‌ورزند و برای توسعه روزافزون کشورمان اهتمام می‌‌کنند.

دوزدوزانی با اظهار به اینکه ایادی استکبار جهانی از خلق حماسه 9 دی در بهت و حیرت فرو رفته‌اند، ابراز داشت: نه ‌تنها رسانه‌های دلسوز داخلی بلکه رسانه‌های مغرض خارجی نیز نتوانستند از پوشش رسانه‌ای این رویداد بزرگ خودداری کنند به طوری که با انعکاس تصاویر آن همه ملل جهان در حیرت فرو رفتند.

 امام جمعه پلدشت با اظهار به اینکه 9 دی در تقویم کشورمان برای همیشه ماندگار شد، متذکر شد: در تقویم کشورمان مناسبت‌های ملی و مذهبی زیادی به ثبت رسیده که برای ملت ما محترم بوده و به انحای مختلف برای گرامیداشت این روزها تلاش می‌کنند به طوری که 9 دی نیز به تاریخ‌هایی همچون 22 بهمن، 12 فروردین و... پیوسته و برای مردم از جایگاه ارزنده برخوردار است.

انتهای پیام/61002/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول