اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه تویسرکان:

حماسه 9 دی یادآور انقلاب 57 بود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه تویسرکان گفت: حماسه حسینی 9 دی با حضور حداکثری مردم در دفاع از مقدسات دینی و ارزش‌های نظام، تکرار رویداد انقلاب اسلامی ملت ایران بود.

حماسه 9 دی یادآور انقلاب 57 بود

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، عسگر مجیدی صبح امروز در جمع مربیان و سرگروه‌های حلقه‌های شجره طیبه صالحین در مسجد امام حسن عسگری(ع) شهرک طالقانی تویسرکان، اظهار کرد: شما مربیان بسیجی در قالب حلقه‌های صالحین برای تعلیم و تربیت جوانان به عنوان مدیران نسل آینده انقلاب، با برنامه کاربردی منسجم با کارکردی اسلامی و انقلابی در این بخش کادرسازی کنید.

وی یکی از برنامه‌های ترسیمی حلقه‌ها را نهادینه‌سازی اهداف و آرمان‌های امام(ره) و شهدا برشمرد و یادآور شد: گام نخست به منظور اشاعه تفکر بسیجی در بدنه شجره طیبه نشر وصیت‌نامه و تسری به جامعه هدف برای نسل جوان انقلاب است.

فرمانده سپاه شهرستان تویسرکان بصیرت‌افزایی و ارتقای شناخت در همه عرصه‌ها به‌ویژه دشمن‌شناسی را لازم و ضروری دانست و ادامه داد: ملت ما در 33 سال حیات انقلاب همه‌جانبه در مقابله با کفر ایستادگی کردند و ترفندها و توطئه‌های استکبار و دست‌نشانده‌های آنها در داخل را با قدرت شکست دادند.

وی با بیان روند فتنه سال 88، خیزش مردمی را در برابر فتنه‌گران بی‌مانند خواند و ابراز کرد: نهم دی تکرار واقعه انقلاب اسلامی مردم ایران بود، در این روز مردم به فرمان امام و پیشوای خود به خیابان‌ها آمدند و اقتدار و عزت ایران اسلامی را به رخ جهان کشیدند و اثبات کردند که پای انقلاب و ولی امر مسلمین ایستاده‌اند همان‌گونه که سال 57 با اتحاد و همدلی رژیم طاغوت و استکبار را به خاک ذلت کشیدند.

وی ادامه داد: فتنه‌جویان با اقدامات و اعمال مزورانه خود در این برهه از زمان بستر را برای حضور دوباره منافقین و ضد انقلاب فراهم و آنها هم جرأت پیدا کردند و به عاشورا و ارزش‌های دینی ما هتاکی کنند.

مجیدی افزود: اما ملت هوشیار و ولایتمدار ما بار دیگر با بصیر ایمانی پاسخی دندان شکن به حرمت‌شکنی جبهه استکبار در دفاع از ارزش‌های دینی و انقلاب دادند و از فتنه‌گران عبور کردند و پرچم عظمت اسلام حسینی ایران پایدار و مستحکم‌تر در نیا برافراشته و بیرق کفر، معاندان و تابعان زر و زور را با خفت به زیر کشیدند.

فرمانده سپاه شهرستان تویسرکان ابراز کرد: مهمترین دستاورد 9 دی، عزت و اقتدار جهانی ایران است که با دشمن‌شناسی به‌هنگام و بصیرت دینی و سیاسی مردم آن را رقم زدند و به فتنه‌جویان یادآوری کردند که در بین مردم و نظام جای نداشته و نخواهند داشت.

وی در پایان سخنانش با اشاره به رشد و ارتقای کشور در حوزه‌های مختلف، تصریح کرد: پیشرفت‌های‌ علمی و فناوری، مقاومت ملت در برابر تهدید و تحریم‌ها، پرچمداری بیداری اسلامی در منطقه، برگزاری موفقیت‌آمیز اجلاس غیر متعهدها در تهران، شکست مفتضحانه رژیم جعلی صهیونیستی و پیروزی حماس و غزه، ایجاد تنفر از اسرائیل در اذهان، گسترش دین‌مداری در عرصه جهانی از دستاوردهای ارزشمند 9 دی است.

انتهای پیام/89010/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول