اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد جنوب کرمان:

حماسه 9 دی بیانگر دشمن‌شناسی ملت ایران بود

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد جنوب کرمان گفت: حماسه 9 دی نشان داد که دشمن‌شناسی و درک درست واقعیت‌های ملت ایران ضامن این انقلاب است.

حماسه 9 دی بیانگر دشمن‌شناسی ملت ایران بود

حجت‌الاسلام مصطفی آزادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: 9دی یوم‌الله دیگری در تاریخ انقلاب بود و حماسه آن روز نشان داد که دشمن‌شناسی و درک درست واقعیت‌های ملت ایران ضامن این انقلاب است.

وی افزود: حماسه 9 دی حرکتی برخاسته از بصیرت عاشورایی مردمی بود که به ندای ولایت گوش دادند و سبب یأس استکبار و رژیم صهیونیستی شدند که تضعیف جایگاه ولایت فقیه و سرنگونی نظام اسلامی را هدف قرار داده بودند.

آزادی با بیان اینکه جامعه‌ای که بصیرت، آگاهی و دشمن‌شناسی مردم پشتوانه آن باشد، اهداف متعالی و خودکفایی محقق و پله‌های پیشرفت با سرعت طی می‌شود، تصریح کرد: تبلیغات دشمن در جنگ نرم بیشتر جوانان و نوجوانان را هدف قرار داده است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد جنوب کرمان با بیان اینکه در این راستا کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با برنامه‌های مختلف سعی در آگاهی دادن بیشتر به این قشر دارند، خاطرنشان کرد: جوانان اگر درک درستی از اتفاقات جاری داشته باشند، در زمان مقتضی تصمیم و انتخاب صحیحی در بحران‌ها دارند.

انتهای پیام/80002/غ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول