اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرخانه منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی:

9 دی پیروزی آزمون مردم در تداوم خط امام (ره) بود/فکر بازگشت سران فتنه به انتخابات مردود است

خبرگزاری فارس: دبیرخانه منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی با انتشار بیانیه‌ای عنوان کرد: 9 دی پیروزی آزمون مردم در تداوم خط امام راحل برای حراست از نظام شکوهمند انقلاب اسلامی بود.

9 دی پیروزی آزمون مردم در تداوم خط امام (ره) بود/فکر بازگشت سران فتنه به انتخابات مردود است

به گزارش خبرگزاری فارس در بخش‌هایی از بیانیه دانشگاه آزاد منطقه 17 آمده است: «9 دی» روز پیروزی مردم در آزمون نهایی نظریه امام (ره) درباره حراست از نظام جمهوری اسلامی ایران است، انقلابی که با اتکای به مردم پیروز شد و به پیش رفت و مردمی که با پشتیبانی ولی‌فقیه به راه امام راحل ادامه بخشیدند و قطعاً کسانی که با محوریت در مسیر فتنه، سال‌ها به بهانه بودن در خط امام و راه امام (ره) نان خورده‌اند، نمی‌توانند جلوی قیام میلیونی اکثریت ملت را در مسیر امام راحل بگیرند.

این بیانیه می‌افزاید: انقلاب اسلامی ایران مراحل حوادث بسیاری را تجربه کرده که هر کدام یوم الله است و 19 دی 1356 قم و روزهای پشت‌سر آن، 12 بهمن، 22 بهمن 1357 در مرحله انقلاب اسلامی، 12 فروردین 1358 و روز تسخیر لانه جاسوسی و روزهای جنگ تحمیلی در مرحله نظام اسلامی و نهم دی 1388 مقدمه تشکیل دولت اسلامی است.

در ادامه بیانیه آمده است: 9 دی فتنه برنامه‌ریزی‌شده شیطان بزرگ را عقیم کرد و انقلاب اسلامی را به جلو راند اما اکنون باید خود را برای گردنه‌های بعدی آماده کنیم که وسیله حرکت در آن اعتقاد عمیق دینی، پایبندی به اخلاق الهی، بصیرت و صبر است.

دانشگاهیان منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه بیانیه با گرامیداشت روز 9 دی، روز بصیرت و بیعت امت اسلامی با امامت بر تداوم همراهی با انقلاب و مقابله با فتنه‌گران تاکید کردند.

*فکر بازگشت سران فتنه به انتخابات مردود است

شورای تبیین مواضع حوزه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت نیز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ما دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت ضمن اعلام انزجار از سران فتنه و معاندان و معارضان با نظام هر تلاشی را برای بازگشت آنها به عرصه انتخابات ریاست جمهوری آینده را محکوم کرده و خواهان بازگشایی پرونده سران فتنه در دستگاه قضایی و مجازات آنها به عنوان محارب با نظام اسلامی هستیم.

این بیانیه می‌افزاید: ما اعلام می کنیم انتخابات آینده جای خائنان به نظام و هم‌پیاله‌های آنها نیست و ما از دستگاه قضا مجازات سریع و بی‌قید و شرط مهدی هاشمی را که در جریان فتنه 88 نقش پر رنگی در سپاه فتنه‌گران داشت خواهانیم و کوتاهی دستگاه قضا را بر نمی‌تابیم، به امید آنکه رئیس جمهور آینده ایران اسلامی ولایی و پیرو آرمان‌های اصیل امام (ره)، اسلام و انقلاب باشد.

انتهای پیام/84002/ز20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول