اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران در خرم‌آباد:

9 دی مهر باطلی بر فتنه‌گری‌های استکبار بود

خبرگزاری فارس: جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه کشور گفت: روز 9 دی روز تجلی ولایت‌محوری شاگردان ولایت است، روزی که مهر باطلی بر سال‌ها فتنه‌گری‌ها و برنامه‌‌ریزی‌های استکبار زده شد.

9 دی مهر باطلی بر فتنه‌گری‌های استکبار بود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی ظهر امروز در حوزه علمیه کمالیه خرم‌آباد با بیان اینکه ولایت فقیه یک هدیه الهی است، گفت: روز 9 دی روز تجلی ولایت‌محوری شاگردان ولایت است، روزی که مهر باطلی بر سال‌ها فتنه‌گری‌ها و برنامه‌‌ریزی‌های استکبار زده شد.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: باید از دو نعمت بزرگ ولایت و مردم قدردانی کرد، چراکه این دو نعمت باعث شد، انقلاب اسلامی از گزند دشمنان محفوظ بماند.

وی تصریح کرد: آیا وجود نعمت رهبری شکر ندارد که به گفته غربی‌ها که می‌گویند مشکل ما در ایران یک ابرمرد است، شکر این نعمت ولایت چیست که فتنه‌ها را یکی پس از دیگری خنثی می‌کند.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در فتنه 88 آمده بودند که پیوند ولایت را با امت از بین ببرند اما با درایت رهبری این فتنه به خوبی جمع شد.

حجت‌الاسلام صادقی تصریح کرد: در مقابل چنین رهبری نه تنها باید دعا کرد بلکه باید سر را فدای چنین رهبری و نظامی کرد.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما به مسئولان می‌گوییم، فرمانبردار باشید نه اینکه بخواهید رأی خود را به ولایت تحمیل کنید، سرباز ولایت باشید و به اختلافات جزئی دامن نزنید.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردم ما ثابت کردند که دست علی را رها نمی‌کنند، این‌گونه نیست که شعار حسین بدهند، اما آنجا که حسین جان بخواهد جان ندهند.

صادقی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در 29 خرداد سال 88 گفت: شما مردم آنقدر خوب و زیبا عمل کردید که اگر کسی هرچه تعریف شما را بکند تملک نیست، شما ولی‌نعمتان ما هستید و بعد از این مردم 9 دی را خلق کردند.

وی افزود: 9 دی مهر بطلانی به فتنه طولانی اتاق فکر غربی‌ها بود.

حجت‌الاسلام صادقی تصریح کرد: کسانی که می‌گویند نباید ولایت فقیه در ایران وجود داشته باشد نباید به صحنه انتخابات بیایند چراکه مردم آن‌ها را قبول ندارند.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: پیروی از ولایت فقیه وظیفه همه مسئولان در هر پست و مقامی است.

وی در پایان گفت: فتنه آینده در انتخابات 92 در راه است، پس همه مسئولان و مردم باید هوشیار باشند.

انتهای‌پیام/2304/م20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول