اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

9 دی نماد ارادت ملت بر ولایت است / گردهمایی اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: 9 دی نماد ارادت و اعتقاد مردم به ولایت است.

9 دی نماد ارادت ملت بر ولایت است / گردهمایی اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‏الاسلام علی دشتکی ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان زنجان اظهار داشت: باید گنج عظیم 9 دی برای همیشه پاس داشته شود.

وی با اشاره به اینکه به منظور اجرایی کردن و تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه قرآن باید سیاست‎هایی تعریف و مورد نظر باشد، خاطرنشان کرد: اجرای این امر باید زمان‏بندی مناسبی داشته باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه در زمینه برگزاری بزرگداشت شخصیت‏ها در استان زنجان باید سیاست‏هایی مشخص شود، تصریح کرد: این سیاست‎ها نیز در اجرای برنامه‏ها باید مورد توجه باشد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه باید جلسات شورای فرهنگ عمومی خروجی مناسبی داشته باشد، اضافه کرد: شورا نباید به مسائل اجرایی بپردازد بلکه باید سیاست‏گذاری کند.

در ادامه این جلسه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه جشنواره آیات در استان زنجان برگزار می‏شود، یادآور شد: این جشنواره در حال حاضر با مشکل اعتبار مواجه است.

*گردهمایی اصحاب هنر و رسانه در زنجان

علی سهندی با اشاره به اینکه گردهمایی بزرگ اصحاب فرهنگ و هنر و اصحاب رسانه در استان زنجان برگزار می‏شود، ادامه داد: این گردهمایی روز سه‎شنبه دوازدهم دی ماه سال‌جاری و به مناسبت اربعین حسینی در استان برگزار می‎شود.

وی با بیان اینکه نمایشگاهی در زمینه حماسه حسینی در استان زنجان افتتاح می‏شود، تصریح کرد: ایجاد ایستگاه نقاشی کودکان از مهم‏ترین ویژگی آن است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان یادآور شد: نمایشگاه حماسه حسینی در محل فرهنگسرای امام خمینی (ره) استان زنجان دایر می‏شود.

*9 دی سیلی محکمی به یاوه‏گویان بود

وی همچنین با اشاره به حماسه بزرگ 9 دی و با بیان اینکه 9 دی سیلی محکمی به گوش یاوه‏گویان بود، ادامه داد: این روز غدیر خم دیگری در دفاع از ولایت بود.

سهندی با اشاره به برگزاری همایش بزرگ بصیرت در شهرستان خدابنده اظهار داشت: در زمینه برنامه‏های قرآنی نیز برنامه‏های مدونی تهیه شده است.

انتهای پیام/73006/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول