اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال

25 هزار واحد مسکونی در همدان افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی همدان از تحویل 25 هزار واحد مسکونی به مردم استان همدان در سال جاری خبر داد.

25 هزار واحد مسکونی در همدان افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، سید کمال‌الدین میرجعفریان ظهر امروز در کارگروه مسکن و حمل و نقل شهرستان ملایر با بیان اینکه دولت در ساخت واحدهای مسکونی مهر و روستایی نهضت ملی در ساخت مسکن در کشور ایجاد کرده است، اظهار داشت: در این راستا کمک مسئولان و خودیاری مردم نیز باعث کمک بیشتر به این نهضت شده و تاکنون نیز این مهم با استقبال خوب مردم مواجه شده است.

وی با اشاره به اینکه ساخت مسکن علاوه بر خانه‌دار شدن مردم باعث ایجاد اشتغال شده است، گفت: باید همه مسئولان دستگاه‌ها تا به سر منزل رسیدن این راه پیگیری جدی‌تر نسبت به ساخت مسکن مهر داشته باشند.

مدیرکل راه و شهرسازی همدان در ادامه از ساخت و تحویل 25 هزار واحد مسکونی در قالب مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر، بافت فرسوده و مسکن روستایی در سال جاری خبر داد و گفت: از این تعداد 13 هزار و 286 واحد مربوط به شهرهای زیر 25 هزار نفر و بافت فرسوده است.

وی از تحویل 11 هزار و 200 واحد مسکونی در سال گذشته به مردم استان همدان خبر داد و افزود: امسال نیز واحدهای مسکونی با حضور رئیس جمهور و مسئولان کشوری و استانی افتتاح خواهد شد.

میرجعفریان در ادامه بر کیفیت و کمیت در ساخت مسکن تأکید کرد و عنوان داشت: باید مهندسین ناظر و مسئولان مربوطه نظارت کامل را در ساخت واحدهای مسکونی داشته باشند و در این راستا ساخت و سازها به موقع تحویل مردم داده شود.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز باید همکاری لازم را در دادن امتیازات مسکن داشته تا در هنگام تحویل واحد مسکونی متقاضیان با مشکل مواجه نشوند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان ابراز داشت: بیش از 40 هزار واحد مسکونی در استان در حال ساخت است که در این راستا 8 هزار و 600 واحد مربوط به شهرستان ملایر است.

وی اظهار داشت: سال‌های گذشته با روند کندی در بخش ساخت مسکن در استان پیش رفتیم اما امسال با شتابی که در ساخت واحدهای مسکونی شروع شده، در حال حاضر جزو 10 استان پیشرو در ساخت مسکن در کشور هستیم.

انتهای پیام/ل20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول