اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جشنواره تئاتر کودک و نوجوان ـ‌ 159

صفری: همدان در جشنواره تئاتر کودک، بالندگی فرهنگی خود را نشان داد

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسدآباد گفت: میزبانی همدان در برگزاری جشنواره‌ تئاتر، نشانه بالندگی و نشاط فضای فرهنگی آن است.

صفری: همدان در جشنواره تئاتر کودک، بالندگی فرهنگی خود را نشان داد

علی صفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اسدآباد با بیان اینکه نوزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در شهرستان اسدآباد از 17 مهرماه آغاز شده است، اظهار داشت: این جشنواره به مدت چهار روز تا 21 مهرماه در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی از برگزاری مسابقه نقاشی برای کودکان در زمان برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان خبر داد و گفت: مسابقه نقاشی 18 مهرماه برای دانش‌آموزان اول تا سوم ابتدایی در محل سالن شهدای آموزشگاه‌ها و برای کودکان پیش دبستانی در محل کانون پرورش فکری کودکان برگزار شد که در آخر نقاشی‌ها توسط پنج نفر داوری شدند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسدآباد خاطرنشان کرد: داوران مسابقه نقاشی از کانون پرورش فکری کودکان، اساتید دانشگاه و آموزش و پرورش شهرستان انتخاب شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه برگزاری جشنواره تئاتر روحیه‌ای شاد و لحظاتی به یادماندنی برای بچه‌ها ایجاد می‌کند، تصریح کرد: برگزاری چنین جشنواره‌هایی نشانه بالندگی و نشاط فضای فرهنگی جامعه است که می‌تواند تأثیر مثبتی بر آن جامعه داشته باشد.

صفری نمایش انتخابی برای اجرا در شهرستان اسدآباد را «حسنی شده یه دسته گل» به کارگردانی محمدرضا گودرزی خواند و افزود: برای حضور دانش‌آموزان با همکاری آموزش و پرورش 10 مدرسه ابتدایی نظاره‌گر این نمایش خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه دو سانس نمایش در نوبت صبح و بعد از ظهر برای دانش‌آموزان، کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود، افزود: یک سانس نیز برای خانواده‌ها و دانشگاهیان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول