اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جشنواره تئاتر کودک و نوجوان ـ 143

تئاتر همدان نیازمند اطلاع‌رسانی قوی است

خبرگزاری فارس: نویسنده نمایش «گلاب» با ابراز خرسندی از برگزاری جشنواره تئاتر کودک در همدان گفت: امر اطلاع‌رسانی در خصوص تبلیغ آثار نمایشی باید بیش از گذشته مورد توجه باشد تا از این منظر شاهد حضور در سالن‌های نمایشی باشیم.

تئاتر همدان نیازمند اطلاع‌رسانی قوی است

محسن پورقاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان در خصوص چگونگی برگزاری جشنواره تئاتر در استان همدان اظهار داشت: نکته‌ای که باید آن را در همه جا مطرح کنیم و یکی از گلایه‌های جدی هنرمندان تئاتر استان است این است که در همدان حمایت‌های جدی از لحاظ اطلاع‌رسانی و تبلیغ اثر‌های تولید شده صورت نمی‌گیرد.

وی ادامه داد: تئاتر همدان از نشریات محلی همدان باید حمایت کند چرا که ضعف ما در اطلاع‌رسانی است چرا که در هر استانی اگر کوچک‌ترین موفقیتی باشد آن را طوری اطلاع‌رسانی می‌کنند که در همه کشور پخش شود.

نویسنده نمایش «گلاب» یادآور شد: در همدان این ‌طور نیست و اثر‌های تولید شده را حتی در شبکه استانی خودمان نیز اعلام نمی‌کنند چه بسا که نمایش گلاب در جشنواره رضوی به عنوان نمایش برتر شناخته شد اما هیچ نامی از آن در رسانه‌های استان همدان برده نشد.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از افرادی که تئاتر کار می‌کنند هنرمندانی هستند که افتخاری کار می‌کنند و به دنبال علاقه خودشان و معرفی کوچکی از آنان در رسانه‌ها کار می‌کنند اما حتی صدا و سیمای همدان هم از این زحمات جوانانمان که به صورت افتخاری برای استان کار می‌کنند نامی نمی‌برد.

پورقاسمی در خصوص وضعیت تئاتر همدان افزود: تئاتر همدان بسیار خوب است ضعف استان همدان خود هنرمندان تئاتر است و بحث حمایتی نیست چرا که هنرمندان تئاتر با هم همدل نیستند و یک دودستگی بین هنرمندان تئاتر همدان وجود دارد.

وی گفت: این دودستگی باعث شده تا کارها از سمت و سوی فنی دور شده و این ضعف را در جذب تماشاگر نشان می‌دهد چرا که اگر همه با هم هماهنگ باشند قطعاً می‌توانند کارهای خوبی ارائه دهند.

نویسنده نمایش «گلاب» در پایان سخنانش برگزاری جشنواره تئاتر را فرصت مناسبی برای ارائه آثار نمایشی دانست و گفت: همدان دارای قابلیت‌های خوبی در برگزاری جشنواره‌هاست.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول