اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوسف:

مسکن و اشتغال مددجویان بهزیستی ساماندهی شود

خبرگزاری فارس: فرماندار خوسف بر گسترش خدمات بهزیستی در بخش‌های اشتغال و مسکن تاکید کرد و گفت: بهزیستی برای ساماندهی این بخشها باید برنامه‌ریزی دقیقی انجام دهد.

مسکن و اشتغال مددجویان بهزیستی ساماندهی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی اداره بهزیستی شهرستان خوسف، مهدی فرجامی در بازدید از اداره بهزیستی خوسف ضمن دیدار با کارکنان اداره بهزیستی با نحوه فعالیت و عملکرد حوزه‌های مختلف از نزدیک آشنا شد.

وی اظهار کرد: راه‌اندازی کلینیک فیزیوتراپی، مرکز گفتاردرمانی و فعال کردن خانه سلامت روان در شیفت صبح از جمله نیازهای شهرستان خوسف است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان خوسف نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این مجموعه گفت: از سال 88 تا 90، 27 واحد مسکونی برای مددجویان زیرپوشش ساخته شده است که از این تعداد 24 واحد مسکن شهری و سه واحد مسکن روستایی بوده است.

علی‌اکبر رنجبر به همکاری بهزیستی در ساخت 23 واحد مسکونی دیگر در شهرستان اشاره کرد و افزود: از این تعداد هفت واحد مسکونی شهری و 16 واحد روستایی است که با تسهیلات سازمان و به صورت ویلایی ساخته می‌شود.

وی به پرداخت تسهیلات اشتغال برای 40 مددجو در سال گذشته اشاره کرد و گفت: در سال جاری 23 نفر از مددجویان به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات خوداشتغالی معرفی شده‌اند که 18 پرونده مربوط به کشاورزی و دامداری است.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول