اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوش خبر داد

رفع مشکلات زیرساختی مسکن مهر در شوش

خبرگزاری فارس: فرماندار شوش از تلاش برای رفع مشکلات زیرساختی در سایت مسکن مهر این شهرستان خبر داد.

رفع مشکلات زیرساختی مسکن مهر در شوش

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش عبدالرضا سعیدی‌نیا ظهر امروز در بازدید از سایت مسکن مهر شوش اظهار داشت: تاکنون در سایت مسکن مهر شوش بیش از 700 واحد مسکونی به متقاضیان تحویل داده شده است و فعالیت برای آماده‌سازی دیگر واحدهای ساخته شده در سایت مسکن مهر شوش ادامه دارد.

وی ادامه داد: بسیاری از مردمی که واحدهای مسکونی خود را در سایت مسکن مهر تحویل گرفته‌اند در منازل خود اسکان یافته و زندگی در سایت مسکن مهر از ماه‌ها پیش آغاز شده است.

وی با اشاره به تامین زیر‌ساخت‌های موردنیاز در سایت مسکن مهر شوش افزود: تمام امکانات اعم از آب، برق، فاضلاب، مخابرات در سایت مسکن مهر تأمین شده است و شرکت گاز نیز در حال علمک‌گذاری در این منطقه است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای واگذاری واحدهای مسکن مهر در شوش تأکید کرد: تا پایان سال قرار شده است که یک هزار و 400 واحد مسکونی در سایت مسکن مهر شوش به متقاضیان تحویل داده شود و در این‌باره مسئولان شهرستانی و استانی در حال تلاش برای تحقق این وعده هستند.

سعیدی‌نیا افزود: در حال حاضر ساخت 3 هزار واحد مسکونی در سایت مسکن مهر شوش در حال پیگیری است و روند ساخت‌و‌ساز نیز با سرعت ادامه دارد.

وی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده برای اشتغال‌زایی در بخش کشاورزی شوش افزود: تاکنون 198 طرح در شورای کشاورزی این شهرستان به تصویب رسیده است و از این تعداد 123 طرح برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده است.

رئیس شورای کشاورزی شوش تأکید کرد: بانک‌ها در پرداخت تسهیلات سخت‌گیری‌های زیادی می‌کنند و از تعداد 123 طرح معرفی شده به بانک تنها 17 طرح موفق به دریافت تسهیلات شده‌اند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول