اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تئاتر کودک و نوجوان ـ 184

فامیل‌کریمی: نوع نگاه مدیران همدان به جشنواره ارزیابی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان گفت: نوع نگاه مدیران به جشنواره ارزیابی می‌شود که اگر نمره قبولی نگیرند مردم انها را قبول نخواهند کرد و باید پاسخگو باشند.

فامیل‌کریمی: نوع نگاه مدیران همدان به جشنواره ارزیابی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌اکبر فامیل‌کریمی عصر امروز در بازدید از ستاد اجرایی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان اظهار کرد: امسال جشنواره تئاتر با تغییرات خود اعتماد به نفس را در دبیرخانه ایجاد کرده است و با متدهای جدیدی مدیریت می‌شود.

وی با اشاره به صرفه‌جویی که در هزینه برگزاری جشنواره رخ داده است، افزود: صرفه‌جویی که در جشنواره امسال رخ داد که می‌تواند الگوی خوبی را در همه سطوح منعکس کند.

وی ویژگی این تغییرات در جشنواره نوزدهم را مردمی شدن و استقبال از جشنواره عنوان کرد و گفت: این شور و نشاط مردم در جشنواره پیامی از سوی مردم به جشنواره است که امسال با این حضور احیاگری در فضای تئاتر کشور ایجاد می‌شود.

وی ویژگی دیگر جشنواره را بومی کردن بخشی از برنامه‌ها دانست و افزود: با قابلیت‌هایی که استان همدان در زمینه برگزاری جشنواره داشت، برخی از برنامه‌های دبیر جشنواره نیز به استان محول شده که خروجی خوبی برای استان داشته است.

وی محول کردن بخش اجرایی جشنواره به مدیران استانی را از محاسن این دوره از جشنواره خواند و تصریح کرد: تاکنون هماهنگی‌های خوبی در برگزاری جشنواره رخ داده است و بخشی از دستگاه‌ها و سازمان‌ها به شکل مطلوب پای کار آمدند.

وی با بیان اینکه در پایان نوع نگاه مدیران به جشنواره ارزیابی می‌شود، خاطرنشان کرد: اگر به دنبال نشاط جامعه هستیم اما همه دستگاه‌ها باید از این جشنواره که در سطح ملی و بین‌المللی است، استفاده کنند.

وی تأکید کرد: مدیرانی که در جشنواره دخیل بودند امیدواریم که نمره قبولی بگیرند زیرا اگر نمره قبولی در سطح پائینی باشد، مردم آن را قبول نخواهند کرد و باید پاسخگو باشند.

وی روند پوشش خبری رسانه ها را تاکنون مطلوب ارزیابی کرد و اذعان کرد: تا این لحظه رسانه‌ها خوب وارد شده‌اند و تأکیدات و پیگیری‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه امید خوبی به جشنواره دهد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته در پایان جشنواره 3 هزار خبر انعکاس یافت، اظهار کرد: امروز که در نیمه جشنواره تئاتر هستیم، بیش از 3 هزار خبر در رسانه‌ها انعکاس یافته است و این نشان‌دهنده محتوایی عمل کردن رسانه‌هاست.

وی با بیان اینکه به شعار امسال باید به عنوان یک سرفصل بپردازیم، افزود: بخش‌های جشنواره امسال نیز منطبق با این موضوع است و با تمام رعایت حریم‌ها این کار در حال انجام است.

وی ثبت جهانی جشنواره را برای نخستین بار رویداد مهمی دانست و افزود: امیدواریم که به ثبت جهانی جشنواره از زاویه دیگری نیز توجه شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما در جشنواره فیلم به دنبال این بودیم که نقش همدان در این جشنواره مشخص شود و این دریچه خوب در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان باز شده است و می‌توانیم ورود کنیم.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول