اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب طرح حمایت از ایتام صورت می‌گیرد

ساخت 120 واحد مسکن برای مددجویان کمیته امداد در بویین زهرا

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد شهرستان بویین زهرا گفت: 120 واحد مسکن مددجویان در قالب طرح حمایت از ایتام در بویین زهرا احداث می‌شود.

ساخت 120 واحد مسکن برای مددجویان کمیته امداد در بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین حجت‌الله غلامی در حاشیه بازدید از طرح‌های مسکن مددجویان شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه 120 واحد مسکن ویژه مددجویان و ایتام کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بویین زهرا تا پایان سال جاری در این شهرستان ساخته و تحویل مددجویان متقاضی این طرح می‌شود، اظهار کرد: این تعداد از مسکن‌های مددجویان با اعتباری قابل توجه و با همکاری ادارات دیگر احداث می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: طرح‌های حمایت‌محور کمیته امداد در بویین زهرا آغاز شده است.

وی با بیان اینکه شاخصه خودکفایی مددجویان در شهرستان بویین زهرا صعودی است، تصریح کرد: در چند سال اخیر تعداد قابل توجهی از نیازمندان و ایتام این شهرستان خودکفا شده‌اند.

مدیر کمیته امداد شهرستان بویین زهرا ادامه داد: ارائه آموزش‌ها و کارگاه‌های آموزشی از فعالیت‌ها و خدمات دیگری است که جزو برنامه‌های جاری این کمیته در بویین زهرا قرار دارد.

غلامی با اشاره به تلاش معاونت‌های مختلف کمیته امداد شهرستان بویین زهرا در راستای ریشه‌کنی و کاهش مسئله فقر و کمبود‌های اقتصادی خانواده‌های نیازمند در بویین زهرا بیان کرد: کارکنان و مسئولان کمیته امداد شهرستان بویین زهرا گزارش‌ها و طرح‌های انجام گرفته خویش را به طور مستمر به اداره کل کمیته امداد استان قزوین ارائه می‌کنند.

وی عنوان کرد: با تأمین هزینه و اعتبار لازم می‌توانیم حجم فعالیت‌ها و برنامه‌های خویش را برای ایتام و خانوارهای تحت پوشش افزایش دهیم.

مدیر کمیته امداد شهرستان بویین زهرا ادامه داد: حمایت‌های مردمی همواره بخش اعظمی از فعالیت‌ها و دایره خدمات‌رسانی‌های کمیته امداد را بر عهده داشته و شهروندان با حمایت‌های مادی و معنوی خویش سهم مهمی را در کمک به کمیته امداد در راستای ریشه‌کنی فقر بر عهده دارند.

غلامی ادامه داد: جذب حامی برای ایتام تحت پوشش نیز در این شهرستان تاکنون رشد خوبی را داشته است.

وی با بیان اینکه کمیته امداد از توان و ظرفیت حداکثری برای کمک و پشتیبانی از محرومان در جامعه بهره‌گیری می‌کند، خاطر نشان کرد: اجرای عدالت اقتصادی و برطرف کردن نابرابری‌ها در کشور پیشرفت همه‌جانبه را به همراه دارد.

انتهای پیام/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول