اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور آب و فاضلاب شهری بیرجند خبر داد

نصب 500 انشعاب آب مسکن مهر در بیرجند

خبرگزاری فارس: مدیر امور آب و فاضلاب شهری بیرجند گفت: با انعقاد قرارداد طی یکماه 500 انشعاب مسکن مهر در این شهرستان نصب و در مدار بهره‌برداری قرار گرفت.

نصب 500 انشعاب آب مسکن مهر در بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی آب و فاضلاب شهری خراسان جنوبی، مجید محمد‌نژاد از اتمام عملیات توسعه شبکه در سایت‌های مسکن مهر واقع در 46 هکتاری مهر شهر، سایت 20 و 25 هکتاری محله موسی ‌ابن جعفر بیرجند خبر داد.

وی اظهار کرد: با توجه به اعلام آمادگی امور آب و فاضلاب بیرجند برای واگذاری انشعاب آب، تعاونی‌های مسکن مستقر در این مناطق با حجم زیادی از متقاضیان انشعاب آب مواجه هستند.

مدیر امور آب و فاضلاب بیرجند تصریح کرد: در پی جوابگویی به متقاضیان و کاهش زمان نصب انشعاب با انعقاد قرارداد با سه پیمانکار طی مدت یکماه 500 انشعاب نصب و در مدار بهره‌برداری قرار گرفت.

محمدنژاد افزود: همچنین انعقاد قرارداد با دو پیمانکار دیگر در دست اقدام است و در حال حاضر سه پیمانکار در این مناطق مستقرند که با اضافه شدن پیمانکاران جدید پیش‌بینی می‌شود زمان نصب این انشعابات از یک ماه به یک هفته کاهش یابد.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول