اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بناب با انتقاد از عملکرد ضعیف بانک ملت

بانک ملت برای مسکن مهر بناب مشکل ایجاد کرده است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بناب از عملکرد ضعیف بانک ملت در این شهرستان انتقاد کرد و گفت: این بانک به عنوان بانک عامل شهرستان در اجرای طرح مسکن مهر نه تنها به اجرای بهتر این طرح کمکی نمی‌کند، بلکه مشکل ایجاد کرده است.

بانک ملت برای مسکن مهر بناب مشکل ایجاد کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، سعید برقی شامگاه امروز در جلسه شورای مسکن بناب از آماده بودن 764 واحد مسکونی مهر جهت واگذاری به متقاضیان در دهه مبارک فجر امسال خبر داد و اظهار کرد: این تعداد مسکن شامل 364 واحد مسکن مهر تعاونی و سه‌جانبه و 400 واحد مسکن خود مالکی است که در مرحله واگذاری به متقاضیان آنهاست.

وی افزود: هم‌اکنون در این شهرستان 3 هزار و 91 واحد مسکن مهر وجود دارد که یک‌هزار و 611 واحد آن در قالب مسکن مهر تعاونی‌ها و سه‌جانبه و بقیه در قالب خود مالکی اجرا شده است.

برقی اظهار کرد: تا امروز برای اجرای طرح مسکن مهر در شهرستان بناب 730 میلیارد ریال تسهیلات بانکی جذب شده است.

رئیس شورای مسکن بناب در ادامه سخنان خود از عملکرد ضعیف بانک ملت در این شهرستان انتقاد کرد و گفت: این بانک به عنوان بانک عامل شهرستان در اجرای طرح مسکن مهر نه تنها به اجرای بهتر این طرح کمکی نمی‌کند بلکه مشکل ایجاد کرده و اعضای تعاونی‌های مسکن مهر را به دردسر می‌اندازد.

وی با اشاره به وجود مشکل در سیستم بانکی اذعان کرد: متأسفانه برخی بانک‌ها خصوصاً بانک ملت نه تنها بانکداری نکرده و بر اساس بانکداری اسلامی عمل نمی‌کنند، بلکه فقط در سود تسهیلات مشارکت می‌کنند نه ضرر آنها.

برقی با بیان این مطلب که عملکرد ضعیف بانک مسکن موجب کندی روند احداث واحدهای مسکونی مهر شده و در نهایت به سوء تبلیغات علیه طرح عظیم مسکن مهر و موقعیت شهرک جدید ولیعصر(عج) بناب تبدیل شده است، گفت: عملکرد بانک ملت در این شهرستان قابل دفاع نیست و نمی‌تواند پا به پای شرکت‌های تعاونی بیاید.

فرماندار بناب همچنین با تأکید بر اینکه شهرک جدید ولیعصر(عج) بناب بهترین منطقه برای سکونت در این شهرستان بوده و به لحاظ موقعیت استثنایی جغرافیایی و آب و هوای خوب آن قابل توسعه است، از مسئولان بانک ملت استان آذربایجان‌شرقی خواست در زمینه همکاری و تعامل ضعیف خود پاسخگو باشند تا موقعیت شهرک جدید زیر سؤال نرود.

برقی از اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی نیز خواست مشکلات تعاونی‌های مسکن مهر بناب را جدی گرفته و با برنامه‌ریزی و همت مضاعف مشکلات آنها را برطرف کنند.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول