اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته پنجم لیگ دسته اول

پاس و الوند همدان به دنبال جبران امتیازات هفته گذشته هستند

خبرگزاری فارس: در هفته پنجم لیگ دسته اول کشور جام آزادگان تیم‌های فوتبال پاس و الوند همدان به دنبال جبران امتیازات هفته قبل هستند.

پاس و الوند همدان به دنبال جبران امتیازات هفته گذشته هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، در هفته گذشته پاس متحمل نخستین شکست خود در این فصل شد و نوار پیروزی‌های این تیم خیلی زود بریده شد تا پاسی‌ها خطر را بیخ گوش خود حس کنند و با تلاش و تمرین بیشتر به فکر بازی‌های آینده خود باشند.

در دو هفته گذشته پاس آن نشاط و شادابی بازی‌های اول و دوم را از خود به نمایش نگذاشته است.

از این هفته تیم‌ها شکل واقعی خود را می‌گیرند و با شناخت بیشتری از حریف خود به میدان می‌روند و کار برای تیم‌هایی که مدعی لیگ برتر هستند دشوارتر می‌شود.

پاس که در این فصل خود را در قد و قامت یک مدعی نشان داده کار سختی برابر حریفان دارد و تیم‌ها با انگیزه بیشتری برابر این تیم به میدان خواهند رفت.

برای پاسی که دایعه صعود به لیگ برتر را دارد تیم پایین جدول و بالای جدول، میهمان یا میزبان بودن، سرما و گرما نباید تأثیری بگذارد و بازیکنان این تیم باید در هر بازی با تمام وجود به میدان بروند و هر بازی برای آنها حکم فینال را داشته باشد.

پاس از چهار بازی گذشته خود 9 امتیاز کسب کرده و بنابر گفته رمضانی مدیرعامل این تیم یک امتیاز از پیش‌بینی‌هایی که داشته عقب است پاس هفته گذشته خیلی خوش‌شانس بود که تیم‌های تعقیب‌کننده خود راهیان کرمانشاه و استقلال خوزستان تن به شکست دادند تا پاس همچنان در صدر جدول گروه ب باقی بماند.

پاس این هفته در همدان باید برابر فولاد یزد به میدان برود فولاد یزد با هفت امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد و این بازی برای پاس حساسیت فراوانی دارد پاس در صورت امتیاز از دست دادن در این بازی می‌تواند صدر جدول را از دست دهد.

فولاد یزد هم از تیم‌های خوب و پرانگیزه لیگ دسته اول است که تا این هفته نتایج نسبتاً خوبی را هم کسب کرده است با بازگشت مصدومان و محرومان انتظار می‌رود پاس در این هفته بازی بهتری را نسبت به دو هفته گذشته در خانه ارائه دهد و با کسب برد در این بازی هم بتواند فاصله امتیازاتی خود را با حریفان زیاد کند و هم صدر جدول را برای خود تثبیت کند.

الوند دیگر نماینده استان هفته گذشته با توجه به بازی زیبایی که برابر نفت مسجدسلیمان صدرنشین گروه الف انجام داد برابر این تیم با نتیجه مساوی یک بر یک متوقف شد تا نخستین تساوی خود را در لیگ دسته اول کسب کند.

الوند هر چند که تازه این فصل به لیگ دسته اول صعود کرده و نباید انتظار صعود را از آن داشته باشیم اما تا این هفته با انجام بازی‌های دیدنی نتایج دور از انتظاری را گرفته است و با 10 امتیاز و برحسب تفاضل گل در رده دوم جدول گروه الف این رقابت‌ها قرار گرفته است.

الوند این هفته به عوارضی شهرداری اراک رسیده و باید برابر این تیم اراکی صف‌آرایی کند با رها شدن محمدابراهیم خسروی مدافع خوب این تیم شرایط الوند برای این بازی بهتر شده است شهرداری اراک هفته گذشته در برابر ابومسلم مشهد با یک گل شکست خورد تا در این هفته برای جبران به میدان بروند شهرداری اراک از چهار بازی خود هفت امتیاز کسب کرده است و در رده پنجم قرار دارد الوند این هفته بازی سختی را برابر شهرداری پرانگیزه دارد.

البته این دو تیم در بازی‌های تدارکاتی ابتدای فصل در همدان در برابر یکدیگر قرار گرفتند که هر دو تیم به تساوی رضایت دادند که البته شرایط بازی‌های رسمی تفاوت بسیاری با بازی‌های تدارکاتی دارد.

داورها و زمان بازی دو تیم پاس و الوند همدان:

هفته پنجم پنجشنبه 20 مهر 91

پاس همدان ـ فولاد یزد، مکان بازی در ورزشگاه قدس همدان ساعت 15:00 حسین زرگر، رضا عبدوس، جهانبخش آرمان، حامد اسم‌خانی، اکبر جهانی

شهرداری اراک ـ الوند همدان، مکان بازی در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک، ساعت 15:00 امید سعیدفر، سعید قاسمی، مهدی شفیعی، جواد محمدی، حاتم بک‌پور

................................

محمدرضا بهرامی‌صفت

................................

انتهای پیام/غ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول