اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای ترویج فرهنگ قرآنی در مدارس

اوقاف همدان و بسیج دانش‌آموزی تفاهمنامه همکاری امضا کردند

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان از انعقاد تفاهمنامه همکاری با سازمان بسیج دانش‌آموزی در برگزاری مسابقات قرآن کریم خبر داد.

اوقاف همدان و بسیج دانش‌آموزی تفاهمنامه همکاری امضا کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام محمد صالحی صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت:‌ گرایش جوانان و نوجوانان به قرآن کریم در عصری که قدرت‌های استکباری با تمام قوا به مبارزه با ارزش‌های معنوی پرداخته و سعی در اشاعه بی‌بند و باری و فحشا در میان جوانان دارند، امری مبارک و از الطاف الهی است.

وی تاکید کرد: فراهم آوردن عرصه رقابت‌های قرآنی یکی از مؤثرترین راه‌های تبلیغ و ترویج گرایش جوانان به مباحث قرآنی محسوب می‌شود.

صالحی با بیان اینکه تعداد 10 هزار نفر سال گذشته در مسابقات قرآن کریم شرکت کردند، اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده و تفاهمنامه‌ای که با سازمان بسیج دانش‌آموزی منعقد شده بستر را برای ثبت‌نام بیش از 30 هزار نفر آماده کرده‌ایم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان گفت: بر اساس این تفاهمنامه دانش‌آموزان در مقاطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه در دو گروه برادران و خواهران و دو مقطع زیر 16 سال و بالای 16 سال و در رشته‌های مفاهیم، ترتیل و حفظ یک جزء، 2.5 جزء، پنج جزء، 10 جزء، 20 جزء و کل قرآن کریم حضور خواهند یافت.

وی در پایان سخنانش هدف از انعقاد این تفاهمنامه را گسترش فرهنگ حفظ قرآن در جامعه به خصوص در بین دانش‌آموزان، ایجاد رقابت سالم در بین جوانان و نوجوانان با حضور در مسابقات قرآنی و ایجاد فضای قرآنی در مدارس عنوان کرد.

انتهای پیام/ل20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول